četvrtak, 28.02.2008.

What I've felt..What I've known..Never shined through in what I've shown..Never free..Never me..So I dub thee unforgiven

Nakon svega, nakon svega što sam mislila, što sam htjela... Zamalo sam sve izgubila.... zar sam ja tako čudna osoba, tako teška, dali se ja stvarno bojim svega...
U čemu ja griješim, o čemu ja mislilm, o čemu ja to sanjam...Ništa nije nije stvarno odd toga.
Shvatim drukčije stvari, kao i danas... Imam osobu kraj sebe koju vilom, a nikad mu nisam rekla koliko mi znači, koliko mi je uvijek značio, koliko sam uvijek patila zbog njega, danas i plakala...
zbog nečeg danas, zbog obične riječi ''zašto'', toliko toga sam saznala, toliko toga.....
Ali kako bi poslije trebala reagirati na riječi, na riječi... 'Nikad nisam sritan više od misec dana...'
Poslije saznam da zbog prošlosti, da ja veze nemam nikakve..




Never I ask you
But never I gave
But you gave me your emptiness
And now take to my grave
Never I ask you
But never I gave
But you gave me your emptiness
And now take to my grave
So let this heart be still


Malo mi je lakše posli toga, ali zašto ljudi prije ne mislu na posljedice... i na to kako se izraziti na riječima...
Pomislim zašto misli na prošlost...Na koga...Na što... Kako da se ja osjećam poslije svega...
Toliko sam toga tila napisati...Svega se rišiti... Svake sumnje ali ne mogu...


You labeled me
I'll label you
So I dub the unforgiven


Živjeti ću na budućnosti... Za mene se više neće budućnost temeljiti na prošlosti.. Nadam se da ću uspjeti... Ne želi biti kao on...Kao oni....


Where do I take this pain of mine?
I run but it stays right by my side
So tear me open, pour me out
There's things inside that scream and shout
And the pain still hates me
So hold me, until it sleeps
..................................
So tell me why you've chosen me
Don't want your grip, don't want your greed
Don't want it
I'll tear you open, make you gone
No more can you hurt anyone
And the fear still shakes me
So hold me, until it sleeps







14:05 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.