subota, 12.01.2008.

LOVE SONG FOR DEAR DEPARTED, HEAD STONE FOR THE BROKEN HEARTED

Ah i te pjesme.. uvijek na nešto ili bolje rećeno na nekog posjećaju
Ima dosta pjesma što baš nisam volila ali sada ih obožavam.. pogotovo kad ti ih je neko pjevao
i još uz to i gledao... Nekako ti se uvuku u srce i uvijek ti pašu, ali kako se meni uvijek desi da mi baš postane jedna pjesma odlična kao i još nekom najgore što uopće više nisu samo pjesme u pitanju,
nego skoro sve o čemu mislim ili hoću isto misli, isto hoće... Čudno....

A ja i dalje mislim o nečem čega nema! Ali to me je prošlo ja mislim da sam se ipak opametila u ovoj godini..
Možda je istina da mi samo on u glavi fali, ali da sam ja baš slatka i vrlo dosadna, nebi baš rekla..
Iako možda i jesam dosadna, ne znam. Znam da većinom namjerno dosađivam...
jednog dana ću staviti slike od nas ali ima vrimena za to kao i za sve ostalo, meni se nigdi ne žuri
Ah da ne baljezgam bezveze to je sve za sada



17:03 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.