nedjelja, 30.12.2007.

..LIFE IT SEEMS, WILL FADE AWAY..

Vrijeme je dragocjeno, samo što to nitko ne shvaća kao ni ja sve dok ne izgubim nešto jako vrijedno.
Najgore što se to vrati i opet ne zadržiš nego odbacuješ iako toga nismo svjesni.
Život prođe da se i ne okreneš zato treba uživati i napraviti što namjeravaš, a ne ostaviti za sutra mada ja to uvijek činim!

Dali se ikad zapitaš tko su ti pravi prijatelji, tko ti je najbolji?
Onaj koji pazi na tebe, koji te neće iznevjeriti, kojem vjeruješ i koji tebi vjeruje... To je pravi prijatelji iako se može još toga nabrajati.
Ima toliko sebičnih ljudi, ja ih znam dosta. Ne znaju cijeniti ništa što im da daš nego još prigovaraju.
takvi ljudi mi se opčenito gadu ali već sam se pomirila s tim a ja tu nemogu ništa promjeniti niti bilo što drugo.

Ni za ovaj blog nisam rekla skoro nikom ali i ovako će saznati, možda pišem same gluposti ali takvo mišljenje ponekad imam , a nisam ni jedina.... Počet ću valjda napokon i petno pisati


14:45 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.