četvrtak, 01.06.2006.

...itakodalje

Image Hosted by ImageShack.us

Hnjeh, praznici sve u 16.
Ne radim ama baš ništa...i ponašam se kao da me ne čekaju matura i prijemni...još cca 2 tjedna do mature...wiha nono

Evo kako će mi izgledati život u idućih mjesec i pol dana:
-uskoro ću shvatit da i nemam baš toliko vremena koliko mi se činilo da imam
-otić ću se napit da protugujem to što sam lijena i što nisam ništ napravila party
-nekako ću se natjerat da naučim cca 150-200 stranica za maturu
-od 16.6. do 24.6. toplo preporučam svima koji me znaju da me se klone jer neću biti baš najugodnija osoba na svijetu
-poslije mature ću se otić napit da proslavim uspješan završetak srednjeg školovanja
-u naredna dva tjedna također savjetujem da me se ljudi klone-prijemni, jel
-ako upadnem na fax-slavimo, ako ne upadnem-ima da tugujete sa mnom, ne zanima me party
-nakon toga sam potpuno free do 10. mjeseca, i to je jedino što me drži na životu rofl






| 12:44 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>