< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




dAnAS vOLIm...

...plavi






dAnAS nE vOLIm...

...mrske beštije










moTa Mi sE Po gLaVi

URBAN & 4:
"Mjesto za mene"

***
...ili me vuče svojoj blizini
strah od voljeti
s tim još mogu
biti voljen
može me izbrisati

stoji netko usred mene
čistom voljom dodijeljen
tko me bira svog za sebe
sve što nosim kupuje

sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna

ima li tu mjesta za mene
sasvim mala rupa je
dovoljna
da se ušuljam u tebe...

***




fajrunt@net.hr





...a ja sam:


- djevojče što se ovom svijetu čudi već 24 i kusur godine
- mala, više plava nego garava, kad pada kiša imam anđeoske loknice :)
- rođena i stasala u Rijeci, obitavam u Zagrebu, težim preseljenju na neku dalju lokaciju
- sretno nesparena
- apsolventica, zaposlena, puna znanja, vještina i želje za pisanjem diplomskog
- slušam mamu i tatu (još uvijek), radio, cdeje, ilegalne mp3ce i rijetko glas razuma
- putujem, volim, igram se... grlom u jagode i jagode u grlo
- ne grizem nokte, a grizu me komarci i vrlo rijetko savjest
- blogujem kad samujem... a s blogom nikad nisi sam, kao ni s cigaretom :)

















most photos by
David LaChapelle
www.davidlachapelle.com

* f a j r u n t *
09.09.2006., subota
U što se zaljubljujemo?



Jedem grožđe.
Prsti su mi ljepljivi.
Pljuckam koštice
U pepeljaru.
Tvrde su. Opore.
Mrzle bobice
Grijem na usnama.
Mare kaže najbolje je
kad oguliš kožicu
Smijemo se.

Volim grožđe.
Ne volim koštice.
Kožica je ok.

- 19:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>