Ana

16 prosinac 2013

Šetala sam plažom kao i obicno . No ovog puta ispred mene bile su 4 ženske i jedna od njih se zvala Ana , kako znam ? Čula sam!
Uglavno velika pješčana plaža , s svačionicama na kraju plaže , obično bi se njihala o d tih trinaest vrata kad vi prolazila .
Ove četri kokoše došle su do kraja plaže i popele se odma , kao tu su parkirale auta , dobro ja se nikad ne penjem , jer je uzbrdo .
Ja sam ipak odlucila ici morskim putem , i nije mi đava da mira i zastanek kraj svlačionica . Pogledam i vidim noge u cipelama, ženske noge u cipelama , tijelo polegnuto i pokrivrno nekom ceradom , u svlacionici do vide se muske noge , musko truplo .
Glava mi panicari ,ono kad se ukipiš od straha , potom se pretvoriš u zombija i donja vilica ti padne te stojiš otvorenih usta! Eto tako sam izgledala , samo u kupacem kostimu i pola u moru pola na zraku . Odaljim se malo da zapamtim broj svlacionice 12 i 13.
I sjetim se da sam u vodi , nemam mobitel, da ove četri su upravo otišle idem ja zvat! E koja glupa odluka.
I tako ja vrištim po plaži Ana. Ana i u svlacionici broj 1 podignu se dvi glave . Jedan odmah uđe u more u polu krugu , no vec je bio kraj mene , .
Znaš kako ce mo? Upita
A znam jebiga !

i naravno , uhvati me za glavu i drzi ispod povrsine , naravno pokusavala sam ne mahat rukama , smirit se . MoždA ME Ana ipak cula. No da sam krenula bjezat , upucao bi me, plivat -stigo bi me . I kraj prica ugusim se!

.................................................................................................................................................................................................................
mrzim kad jednostavno odustanem i onda me ubiju , mrzim to . Prije dva dana sanjala sam mini Bojanu da je pala niza skale i polomila sve kosti , S u posjeti i u trecem krevetu moje sobe , odakle mi treci krevet nemam pojma. dan prije - kil heroina koje je trebalo dostavit a ne se predozirat - jebiga !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.