Bojana vidimo se uskoro!

25 srpanj 2012

sjedim u ambulanti i cekam nalaze, naravno doktorica me pozove unutra i rece da sjednem.

Meri imamo problem.
I smijem se ko luda da znam imam kronicni bronhitis i izbaceno rebro.
Ne dušo imaš izbačenu livu stranu pluca i nemas bronhitis vec rak na respiratornoj strani  od bronchija do inferior lobija tj. pola steane lijeve ti je zahvaceno zato tako i kašlješ !
Pa dobro što sad ! 
Lječenje? 
Ne dolazi u obzir !
Zašto Meri?
Ne !
Zvat cu ti roditelje! 
Ne , ne želim da znaju !
Želiš li znati koliko ti je ostalo vremena?
Znam ja sve , ne tresite se ako se ja ne tresem nemojte ni vi ! 

Znala sam u glavi da mi je manje od godinu dana zarctano to je genetski . Znam ja doslovno sve sta me ide , al u mene nece da bude mržnje, bijesa i ogorcenja !
Izasla sam otamo i vratila se na posao kao da se nista nije desilo , starcima sam rekla da sam dobila tablete za bronhitis . Naravno moja mater samo o tabletama razmislja .
Nisam dala otkaz ostala sam sezonu kako sam obecala , odradila sam svoje , otisla sam u BG  kod alex i po cile dane smo divljale na s.a.r.s i perspektivu , obisla sam Temerin i vidjela nju, upoznala joj majku , prijatelje sve , napile se po dobrom starom obicaju u 7 u jutro a kasno na vecer kad smo stale pit popile smo i nazdravile s jogurtom. Joj Zita moja draga si ti meni . Žena uvjek ostaje žena , ja sam zauvjek OŽENJENA!
Vratila sam se u Zg i išle smo na cetinu na natjecanje  i bilo je urnebesno uz kišu i stajanje na tronu , ludo i nezaboravno .Obišla sam i Peskardiju , ukrcala se sama s ruksakom na ledima i otisla , nasla sam si stan na samoj plaži cik uz more 1 red... ah to je život, trčat po plaži i ne marit za ničim !
Dani mi prolaze , i nista ne bih mijenjala , barem mogu reci da sam živjela sve do šah mata!
.............................................................................................................................................................................
probudila sam se i upravo idem u ambulantu ali ne na pregled . ako se sve ovo ostvari otici cu na pregled ali posli ovoga svega ! 

16 srpanj 2012




Zvanična pesma mi ne izlazi iz glave ni po noći ni po danu, osim pesme sanjam Alex vec 3 dana za redom i na kraju me uvjek ona probudi oko 6: 30 kad uđe u krevet ..... a snovi nisu nista specijalni ...

kuc kuc

04 srpanj 2012

Nađimo se dolje kod rijeke, nije važno koje rijeke jer sve negdje idu , ali samo dok mene tražiš . Ja mogu da budem dobar prijatelji i dobar ljubavnik ali ne mogu oboje , ali mogu čekati !
Našle smo se tamo gdje smo se poljubile . Nema tu pravila , plavo i žuto je sve ostalo u mom sjećanju.
Sve i da me sutra ne bude noćas samo ljubi me. Nema kajanja , neka traje pa koliko potraje .
Ma ti si jedna od njih , brzo volim još brže zaboravljam !
Bježi od mene i sebe sacuvaj jer u meni još duhovi prošlosti spavaju!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.