Zmajevi

29 travanj 2012

Mogu li ti se pridružiti?
-Ionako šetamo gradom kao dva stranca , pa samo ti nastavi šetati svojom stranom ulice!
Zašto uvjek gledaš krovove zgrada odozdo ?
-jer cu jednog dana te zgrade gledat kroz prozor hitne pomoći i znat cu se orjentirati!
Čitam ti misli
-znam
Još sanjaš o Ljubljani ?
-da , jednostavno kad znaš negdje u podsvijesti da su zmajevi tvoji!
zaštitni znak Ljubljane
-da na lijevom ramenu
Nabroji Bogove !
-ne znam ih jučer sam ih vrtila po glavi nisam se mogla sjetiti
Gledaj!
-a a a Bojana peče ,prestani !

S ruke tetovaža mi baca iskre i izlazi zmaj iz nje užasno peče ali je tako preljep !Zelen
raširi krila ispred moje glave mala beba zmaja i puhne u mene kroz nos ko gizmo kad se naljuti .
O Bojana ti i tvoja magija pa di me baš popljuca!

Nitko nije savršen pa ni tvoj zmaj !

kako je ljep i mali , pružim mu ruku da stane na nju no pamo ju krilom plesne i odleti visoko na krov zgrade!

Eto sad kad budeš gledala krovove traži njega!
-zašto je pobjegao ?
Zmajevi su slobodna bića , ne vole kaveze baš kao ni ti kad ti vrag neda mira napraviš ono što želiš ali se uvijek vračaš onome što cijeniš!
-baš kao i ti odeš i vračaš se
Upravo tako , svaka misao se vrača , zvjeri su jednom vladale i vladat ce opet , crne ptice ce opet čokati trgati ono što je njihovo ,kopat ce oči živima ! život nije igra iako ga svi pokušavamo izigrati .
Smrt se ne može izbjeći eto tako je i mene uhvatila nakon 27 godina došla je po mene .

-Znam i kod mene je pokušala par puta !
Sjeti se koliko puta si mogla nastradati a nisi ?
-1 7 godina, 2 put autobus srednja škola, 3 put petak 13 stine , 4 put poskok , 5 put rebra, 6 put s tobom .
7 godina , hahahha ispucala si svoju kvotu imaš još samo 1 .
-Znam
potroši ga pametno , napravi sve što želiš ali dvaput razmisli !Ne igraj se zmajevima opeći češ se !
malena moram ići ,probudi se i pokušaj letjeti!

okrene se i pretvori u zmaja ,poleti viskoko ravno do mog zmaja ali naspram mog izgleda ogromno , još sam beba .... ipak znam tko gore pazi na mene!

29.4.2012 8:35


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.