Za 10 dana cu se razbolit!

07 veljača 2012

I tako zaspala sam slušajući Vucu i učeći ovu prokletu medicinu , prosli put sam na ispitu ubila covjeka tj. onu prokletu lutku hahahahha no nebitno .
Uglavno probudila sam se muzika naštimana na daj mala daj , ovi laptop je u kurcu čudim se još kako ga nisam našla na podu . Evo san

Nalazim se u svojoj ulici i penjem se uz stepenice na peti kat . Zašto?
Ne znam.
Ulazim u stan , baba još u krevetu leži i ne mrda.
Pokušava me ugurati u raspored između "ništa za radit i čekajući smrt"
Sestra u sobi hrče ko traktor , jao bože daj sredi te sinuse !
Uđem u sobu i palim svoj stari komp , raspalim muziku na najjače
Naravno Vuco - odlazi , sestro odlazi .....odlazi gledaj da se dobro udaš na me ne misli !
MERIIIIIIIIIIII jebem ti mrtvog isusa na raspelu , gasi to!
Al ne jebem ju dva posto !
Kako nam je Vuco susjed ,čuo je svoju muziku i počeo baukat na mikrofonu i razglasu!
Cila ulica izašla na faking prozore i gledaju koji se kurac dešava.
Okrenem pismu

Znaj da ne mogu, ne mogu bez tebe
molim te, vrati, vrati se
jer ti si dio srca moga i oka sjaj
malo ljubavi mi daj

Stvarno ne mogu, ne mogu bez tebe
molim te, vrati, vrati se
jos pamtim njezne dodire i ruke nevjerne
sto su me grlile

Odjednom se rulja skuplja ispod zgrade . Ol se djeli janjetina? I sestra se digla nije više mogla izdržat , ošla u kuhinju po dvi pive i čeka podigla me iz pepela .
Susida koju će mo?
Sina ožeži ima žena nema broja!
I tako krene .

Raja se sve više gomila ispod prozora na igralištu . Svi su susjedi na prozorima !
Manta mi se na prozoru , Mnoštvo ljudi i gledam ko ce koga dotaknuti , okrznuti ramenom samo da osjete taj dodir, pomak tijela . Golubova nema da se tuču za mrvicu kruha . Svi su odletjeli .
Svi su nekako čudni , kao zombiji sporo se kreču. Mislim da ko se može kretat na takvu muziku!
Završi pjesma i krene nova .

"Ne izlaziš iz glave , ne izlaziš iz srca , ne izlaziš iz duše mi!"
Stihovi a ja ko grlica , držim knedlu u grlu , naježila se , gledajući kroz taj prozor i tražeči pogledom te oći , taj pogled . Znam da je tu al ju ne vidim .Panika me vata , znam da je tu , uvjek je tu .
" da potraje molim dragog boga, jer šta će mi život bez smjeha tvoga"
Da još čujem taj smjeh , još je u glavi .
"poznajem te samo nekoliko dana, koda je sto godina" Da nekome je trebalo dvije godine da stekne ono što smo imali mi u dva tjedna !
Manta mi se !

Padam kroz prozor i dočekam se na noge u polu čučnju , ustajem , nije mi ništa .
Podignem pogled i stvori se ispred mene . Nema nikoga oko nas , nema nikoga , di su svi ljudi?
Kakvi ljudi Meri?
Pa ljudi
Meri nema ljudi kaj briješ ?
Odakle sad ovaj snjeg?
Pao je sinoć, a tebi nije hladno?
Nije, ( stojim u plavim niskim starkicama i zelenoj piđami)
Koliko je sati? Pita ona
4:20
kako znaš?
Broji unazad otkucaj srca.
Baš si mi duhovita danas za popizdit! Kako da ja brojim?
Pa ti broji koliko puta dnevno prošetaš mojom glavom!
Dodovoreno , koliko puta dnevno pomisliš na mene u tu uru ćeš se od sada buditi !
Daj nemoj spavat ću po tom vječno!
Ne ćeš al češ znati brojku .
Nemoj mi to raditi , molim te
Meri hladno je pokrij se , btw za 10 dana češ se razboliti!
Super baš ti hvala .

Okrene se da će krenuti i okrzne me ramenom

Ej stani , ovo sam osjetila
Meri hladno ti je ,udarila si ramenom o nešto drugo.

.....................................................................................................
I da probudim se u 6:27
udarila sam ramenom od zid , jorgan mi je na podu , nije ni cudo što se smrzajem .
zanimam me sta ce biti za 10 dana .
a po njenom pravilu sinoć sam na nju pomislila 627 puta hmmm malo puno , može bit kad me svako malo neka glupost podsjeti na dolinu smrti i nas dvi .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.