7/4

17 prosinac 2011

Šta si neučila ove 3 godine?
Da nisam Lara i da nemam izbor! Hahahaha i da krv nije voda , a fax je samo još jedna santa barbara!
Osim toga?
Ne mješati san i javu, sastaviti bombu, ubiti čovjeka rukom pritiskom na krvne žile vrata, U slučaju srčanog udara staviti Aspirin neka se rastopi u ustima, Smithovu teoriju 1 sa 5 i dobrobit društva, 11 računanje rizika,sve o stresu, vojnu psihologiju ,rušenje mostova ,pomicanje tektonskif ploča , raspoznavanje oblaka , sve o sastojcima zraka,izrada kemijskog,nuklearnog i biološkog oružja,operacijski mozak i djelovanje,zaštita podataka,logistiku,topografiju i GIS proračune, usavršiti komunikaciju i pravit se retardiran, ...
Izvoli uđi spremna si !
Ulazim na velika vrata svoje dvorane za sastanke , udahnem duboko jer znam da me čeka hrpa pitanja!
Bok dečki jesam vam nedostajala? Žao mi je nemamo vrememena za ispitivanje , drago mi je da vas opet vidim i čast mi je ponovo okupiti našu sedmicu! Ovoga puta nisam pripremila nikakav vjerski govor ni ništa slično jer sam kidnapirana i nisam svojevoljno ovdje! Ali neke stvari se jednostavno neče promjeniti ,ni kod mene , ni kod vas! Sve projekte želim na papiru , razjašnjene i odjašnjene od početka do kraja sve ukupno. Naučite raditi kao tim , jer samo takav projekt če mo izvršavati , ne želim svakog posebno da iznosi svoje stajalište i mišljenje vas je 6 a sedan dana je u tjednu . Ralizacija i izvedbeni postupak če trajati jedan dan , zato prihvatite se posla i udružite svoje mozgove! Ovaj sastanak je gotov , ima li pitanja?
Zar ti ne patiš od Šizofrenije?
- Da jesam al ignoriram u društvenom životu pričati sa Bi D
A od autizma?
- Ljudi s autizmom bolje funkcioniraju jer u glavi postoji broj i red a oko sebe ne vidim nikakve svjetleče stvari da bi mi omelo pozornost
Jel ih još vidiš?
-da i dalje ih vidim ,ali ih ignoriram jer znam da nikad neće otići
Zašto si utekla ?
-zbog pritiska
Jesi li spremna za ubijanje?
-rođena spremna ,zar je krv voda?
Hahahaha nasmiju se svi jednoglasno pša čak i Bobi...
Jesili sprevna izgubiti sve do sad stečeno i živjeti s nama? (upita Bobi)
-Zar imam izbora
Dobar odgovor mala , vidim dosta si toga naučila , tvoja je soba još uvjek gore kakvom si je i ostavila ! Idi se odmori!
-Zahvaljujem idem!
Penjem se stubama drvenim na drugi kat svog prelipog dvorčića ,sve je isto kako je i bilo ,ulazim u sobu i na krevetu sjede Dimitrij i Bojana .
Ne možeš nas zauvjek ignorirat!
Ne obračam pažnju jer znam da nisu stvarni da su samo plod mašte , jebeni mrtvaci koji nemaju pametnije gopla nego zajebavati mene. Znam da me nesmiju iznervirati jer ču opet početi s njima komunicirati , a to se nesmije desiti, otkucaj srca uz dobro disanje treba srediti!
A moja kolekcija noževa je na istom mjestu kao i inače , uzmem svog leptira i rastvorim ga lijevom rukom, skucam ga ravno u centar !
Ah još tako dobro leži u ruci , još znam baratat .Predobro!
Gledam svoj zid , cijeli je ispisan mislima i citatima, uzimam kemijsku i zapišem ono što je Aleksandrić nekda rekao: ali opet mi nije jasno čemu toliki pesimizam? Potom zapišem ono što znam od Čehova : ali ja stvarno ne volim ljude! Sjednem na krevet i mislim možda i ovo nije loša opcija ,dali stvarno mogu ubiti nekoga bez grižne savjesti ? Očito mogu ,ako sam ubila Bobija ili sam samo tako mislila da jesam ? Ma i nisam radi njega pobjegla, trebala mi je samo sloboda ,a ne nadzor od 24 sata jer sam to što jesam! I opet se vračam na taj nadzor .Ima li Smithova teorija smisla , ipak ima kad eliminiraš nevjerojatno ostaje istina ali i to je rizik koji je valjan . Znači na 1 se ne ide sa 4 več na 4 se ide jedan po jedan a 1 se ignorira , jer nema druge prilike ! A sa 4 po 1 je veča šansa za cijelo društvo . Nas je 7 ja sam onaj broj 1 i 6 ih meni odgovara na tu temu ne primjenjuje se nikakva teorija . Sutra je novi dan !




Uploaded with ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.