....

01 rujan 2011

Poćelo je mišanje sna i jave , nisam ni sama sigurna , sinoć kad sam legla kao da cijeli film mi se opet odmotava, od dana upoznavanja , pa sve do zadnjeg dana kad sam ju vidjela .
Izgubila sam okladu i moram ju ispunit, makar ona više nije tu da me gleda kako se sramotim....
Oka nisam sklopila , stalno su me budili , cijelu noć samo na poruke odgovaram u nadi da će prestat pisati svi .... Od cilog šoka nisam ništa jela , zaboravila sam totalno , danas kad sam sendvič pojela brže sam ga izbacila nego probavila. Kado da nema okusa , kao da je sve pokvareno! Pobacala sve iz frižidera pa i ako je pokvareno sad više neče stati tu!
I opet nemogu zaspat , smjena mi se promjenila , neznam ni sama kako da izguram....
Motaju mi se samo slike u glavi , taj osmjeh , ludovanje na pjesme , skakanje, opijanje, i onda kad mi otpjeva "ovo je svjet za pametnije ovo je svjet za neke hrabrije" kao da je znala.
Čekala je jedna žena.... znala je cijelo vrijeme al je budala šutila....
B.D ne stigneš nigdje kada te slome i sruše ti sve, leti dalje sama dolje ne gledaj me!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.