Nemoj plakati!

20 ožujak 2011

Kao i svake subote organizirali smo grupnu terapiju . Ovoga puta otišli smo u Liku , stara postava kao i obično !
Jelena , Marijan , Žujo ,Rina i ja!
Jele je mlađa od mene godinu dana zajedno smo trenirale đudo , tada smo se i upoznale ona je mene zapravo uputila ovamo!
Žujo , njega znam iz osnovne i srednje , kvartovska šhema. Izgledao je kao sunce s svojom plavom kovrčavom kosom .
Marijan G ah taj Marijan, čelavac ,nabildani , ako si s pujanki ili si slavan ili si mafijaš !
Rina je plavokosa i ujedno nas je ona vodila na izlet!
Svi mi imamo problema sa snovima i neznamo kako ih iščupat iz glave!
Rina je bila uvjerena da je to do asocijalnog dijela, naravno njeno vjerovanje da ako pričaš s ljudima to se može promjeniti ! Ali nitko u to nije vjerovao , nama se samo išlo negdje! Samo da nestojimo u četiri zida da ne prolupamo!
Popodne smo podigli šatore , razvezali vreče za spavanje i čekali poredavanje planeta!
Ispred livade nalazila se nekakva kuča , netko je očito živio tu!
Žujo sjedi nasuprot nas svih i gledam ga počinje zjevati! Spustila se noć , vrijeme je proletilo!
Prvo poredavanje planeta več je počelo! Ali negledamo nebo več Žuju !
Žujo vadi pištolj i uperi ga prema nama !
Suze mu niz lice teku !
Jelena uzvikne ,Žujo nemoj !
Bum . prvi metak
Pogodio ju je u glavu
Marijan napravi korak . bum drugi metak! i on se sruši!
Stojim i gledam hladna kao led , ali nemam snage da se pomaknem , čak ni da trepnem!
Rina pokušava pričati s njim !
Žujo šta ti je! uto ja nadopunim "Žujo šta ti je?"
- nisi mi ti doktor pa da me pitaš šta mi je! Šta mi je , nije mi ništa !Samo mi se čini da je ovako bolje!
Žujo zašto to radiš?
-zato jer trebaju biti mrtvi , mrtvi s mrtvima , živi s živima!
Žujo daj mi pištolj- govori Rina
krene polako prema njemu i on je upuca u stomak!
polako padne na zemlju , digne glavu i gledajuči krvavu ruku s kojom je pokušavala zatvoriti ranu!
Pogleda na kuču i kaže " Svjetlo se nije upalilo mora bit da sanjaš!"
"Usto ja sam u piđami , neidem nigdje u piđami!"

Kao za neki vrag svjetlo na kuči se upali !
O Šit!- uzvikne Rina

Čuju se sirene , očito su čuli pucnjavu i zvali !
Žujo nemoj plakati !
-moram
Hočeš i mene ubiti?
-neću
Zašto?
-jer si ista kao ja ....Meri neću nikad izaći , nikada!
Hočeš Žujo izači ćeš za 10 godina!
zagrlim ga i obrišem mu suze s lica !Neplači!
...............................................................................................................................................
IRL

"Rina " je jedina živa osoba iz cijelog ovog sna!
I oni su stvarni i živi bili nekada , više ne!
Jelena je poginula 9. svibnja 2009 - prometna s motorom!
Marijan G.-pao s motorom ,udario u zaštitnu ogradu koja razdvaja kolničke trakove, a potom i u stupić željezne odbojne ograde. Od ozljeda je preminuo na mjestu nesreće.
A žujo se objesio na brodu dok je radio kao brodski kuhar!
Nažalost život piše priče a ja svoje sanjam...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.