64 polja

26 veljača 2011

Sunčan dan je bio i krenula sam livadom , srela sam slona, sivog slona, kako sam se kretala dalje pratio me u stopu!
Na njega je sletjela sova , krenuli smo dalje poljima zelenim i naišli na ovcu !
Poveli smo i nju!
Sunce se polako spuštalo a mala trupa bila je sve umornija ,.Uto nam je iz grmlja iskočila lisica!
Ovca se podvukla pod slona , lija je radila krug oko njega, a ja sam ju pokušavala uhvatiti!
"Nisam ovdje da se hranim, več da nastavimo dalje!"
Napokon smo stali svi , spustila se noć , a ispred nas nalazio se veliki vinograd!
" Sačekaj , gdje žuriš?"
"Zašto?"

"Vidiš ona tri vuka? Kad oni završe , tvoj je red!"
Osječala se friška krv jelena , dok su se dva vuka klala oko komadića mesa, treči se okrenuo i krenuo prema nama !
"Trči!" "Trčite svi"
uzviknula je lija.

Kroz visoke grane, vinove loze , trčali smo svi na svoju stranu !Trčala sam za lisicom!
Došle smo do zida i popele se! Sjedne strane zida ugledala sam zombija. Udarila sam ga nogom u glavu !
S druge strane smješkala mi se čelava vampirica ! Friško nahranjena , s svojim velikim očnjacima!
Trčala sam dalje prema kraju zida , negdje na pola puta spustila sam se i trčala zemljom , kroz prazan red vinograda!
Na samom kraju prvog reda , stoji hidra , ne mogu je ubit nemam s čim! Nema koristi mozak mi ne reagira , ne znam kako ju ubit! Pređem u drugi red i naiđem na mumiju!
Zaletim se prema mumiji i direkt nogom u glavu , i padnemo u more!
Isplivam nakon par sekundi!
i osvrnem se!
Cijeli vinograd , šuma , livada , sve je ploča za šah . 8X8=64 polja .
Očito sam samo bila pijun kao što pjesma ide "...menjam piuna za kralja"

http://www.youtube.com/watch?v=POFl2uzwiV8

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.