nedjelja, 28.12.2008.

.zatvori mi oči neka kraj nas jure.




Kad utihnu utopijske melodije
hoću li moći pjevati..
Kad zvijezde progutaju nebo
hoću li trepereće isčekivati sunce na obrazima..
Kad ceste zavijore u netaknuto
hoću li vjerovati da je to samo naš put..
Postoje li želje
ili su samo rame nesigurnosti?
Sanjamo li snove
ili su tek dlan na očima dana?

Photobucket

Dotad vežem sebe za tebe
dok udišemo boju ukradenog neba.
I odgađamo Dotad..

/20:06/ nevermind or? /29 lost souls)/

subota, 20.12.2008.

. ne budi luda ne pomišljaj na kraj.




a molim se Neznanomu
za neznano.
iako jasno na dlanovima
ucrtano vremenom.
Mrznem sva
i kao da
topao dah nestaje
pri prvom dodiru s usnama.
Hladna bedra osjećam na grudima
i sklupčana tako
prezirem vrijeme.
Nesagledivim danima što dolaze
pripisujem dahli dodir
i sjenku nade
krišom za moja leđa naslonjenu.


Photobucket

/00:54/ nevermind or? /38 lost souls)/

srijeda, 10.12.2008.

.ove grane sve su tanje poda mnom.




isisati sve
u što sam bila sigurna.
i baciti duboko na dno
boce ispijene
da lijepi se za staklo
i ne dopusti mi
disati
daljinom nesaperivom.


Photobucket
photo by r.tinta

bjesomučno hitam
škrtim prostranstvima
k oblacima
što rugaju se
mojim prstima.
nedokučivi.

/21:42/ nevermind or? /39 lost souls)/

srijeda, 03.12.2008.

.sjaj u tami.




meni treperi ovo vrijeme.
nesigurno.
a crtam na zamagljenim
staklima autobusa
još uvijek kućice
jednim potezom.

bojazan od nadolazećeg.
i onoga što je tvrdoglavo
u svom vraćanju.


vv

Photobucket
photo by r.tinta

/22:52/ nevermind or? /27 lost souls)/

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>