subota, 28.06.2008.

***

tražila sam te u kiši

zbog nje sam do koljena pokisla

tražila sam te u pjesme

kojoj verse nisam razumjela

tražila sam te u snu

iz kojeg sam se brzo prenula

Image Hosted by ImageShack.us


tražila sam te u moru

zraka mi je falilo

tražila sam te u suncu

ali nisam mogla gledati

tražila sam te u knjizi

kojoj nisam znala autora

sad sjedim u sobi

na leden zid naslonjena

čelom na koljenima

..čujem te jasnije no u pjesmi

vidim te ljepšim no u snu

preda mnom si stvarniji

no što ćeš to ikada biti

/12:20/ nevermind or? /5 lost souls)/

petak, 27.06.2008.

°°°

Image Hosted by ImageShack.us


ljepljive mi usne
mirisom crvenih gumenih
bombona
omamljuju želje

/13:48/ nevermind or? /3 lost souls)/

četvrtak, 26.06.2008.

***

tako su slatke
u roza haljinama
smiješim se
i one meni
rado bih se vratila
sjećam se prije
trčala sam kuda
nisam smjela
nisam shvaćala
da se ljute na mene
jer se brinu
onda shvatiš
osjetiš da si bitan
trčim i sinoć
spotičem se
o sivu kabanicu
preduga je
u suzama
sve znam
nikog nije briga
niti se tko ljuti

/00:22/ nevermind or? /1 lost souls)/

srijeda, 25.06.2008.

.ne prodajem nasmiješenog psa.

Let there be me
dovoljno za prvi post.

/00:40/ nevermind or? /1 lost souls)/

Sljedeći mjesec >>