Praktički ništa

05.09.2006., utorak

Samo ja dakle

Dakle,evo mene nakon dugo vremena...ali što reć...počela je škola
krenula sam u gimnaziju,sad još mi je simpatično,iako nisam dobila
bogznakakav razred,a još manje razrednicu.Ljeto je bilo ludo i nezaboravno,al fakat...
sjećat ću ga se sa suz(an)om u oku,kapljicom alkohola u ustima....
iako još uvijek traje jelti ljeto,za mene je gotovo,počela je škola,a baš
sada je zapičilo sunce....
najrađe nebi sad niš pričala kak mi je bilo ljetos jer me vata žalost za prošlošću....
ja bi natrag svoje ljeto,a ne ovu glupu školu u raspadu.
Dani piva(festival) su završili u nedelju prije škole.Uredno smo se zapili i
mamurni krenuli u školu.
Dobili smo preko ljeta novu djecu,Uremija i Epilepsiju.Nažalost
nemam sliku te prekrasne djece od kartona.Dakako moram spomenuti
da se Epilepsija izgubila pa ako vidite djete od kartona kako šeta po ulici ili
po parku doziva roditelje,piknite komentar na ovaj blog.
Pošto sam napisala novi post bnio bi red da sad idem komentirat,al neda mi
se,sutradan ću to napravit.
neznam šta da više napišem,a neda mi se gluposti,pa ću tako završit ovaj kratki
post,ali tješim se činjenicom da je svaki takav.
Sretno vam bilo u školi!

<< Arhiva >>