Praktički ništa

12.07.2006., srijeda

Kurblung zie-dakle,kristalno jasno kao što li je glavica celera na friškom zraku

Večeras sam slušala zvuk gajdi.
sasvim simpatično,možda se ostavim gonga u eekCIRKULACIJI(.BLOG.HR.)i počnem svirat gajde.
sutra je valda nekakav koncert u našem dragom Karlovcu i
onda ču nakon dugo vremena i ispijanaj votke,pit bambus ili
bijelo vino,uglavnomparty
iako je vikend prošo,ja nisam niš napisala na blogu kakav mi
je bio...bio je kul.....jelena-ona koja voli dječicu,imala je rođendan
i ja sam se ubila taj dan.nije mi puno alkohola ni trebalo jer samprije
toga popila 4 neofena tijekom dana,zatim alkohol,a rezultat je bio:
cijelu večer sam bljuvala,izgubila moj dragi mp3,imala izljeve emocija.
Dakle,dosta o tome danu.sutradan sam se probudila mamurna i ostala
takva cijeli dan.nije bilo baš simpatično,ali eto,mora se i to proživit.
Iznenađujuća spoznaja mi je bila jučer kad sams sestričnom spavala
kod bake,zatim smo begale preko polja u grad,a tamo nikog,čak
nije ni benza bila otvorena da si kupimo pivu il tak neš...i headbangzatim smo krenule doma i zaustavile se kod njamitam smo neš pojele i dale previše love za ta sranja i naposljetku ošle doma...ovom prigodom reklamiram pivo Ka+,super je,litra dođe 9 kn i predobro je,može se nać naravno samo u konzumu,zato probajte...
jooj kak mi je sad simpatično,slušam simona i garfunkela
dali itko još to uopće sluša osim naslonjača??

<< Arhiva >>