Praktički ništa

06.07.2006., četvrtak

ja pišem post i buljim u prazan ekran pun boja i nmeam pojma kaj napisat jer ja sam čru.

Dakle kako da počnem sa ovi postom.trebao bi biti poveći pošto nisam pisal dugo,
ali budući da ja ne pišem duge postove vjerujem da ni ovaj neće biti iznimka.
Sad tu ljepo čilam pred kompjuterom i slušam janis joplin.uf...kako je žena dobra
(mislim glas)ja neam lezbijske sklonosti.Iako je Guz otišao prije kozna 3 tijedna na
more,obećala sam neš napisat o njemu na blogu.Večeras sam s frendicom dovršila
vigor votku koja nam je ostala od još ptka i bilo je prilično dobro.TREBALA sam
dobit danas novi siks pek ali izgleda da se nekim ljudima nemože vjrovat.Sutra
vjerovatno oko 12-1 navečer idem u šumu i tamo ću se baš ljepo zagubit i biće baš krasno....jeeej
ovo je bio usklik.
neznam kaj mi je sad idem gledat sajnfild i ludog krejmera
baš je ljepo biti glup u životu
to je povlastica ili se bar pravit da si glup.i kolko god pokušavaš nešto sa glavom nede ništa i ostane samo nešto unutra.
sada mi se neda čak ni poruke ili postove smisleno pisat jer se janis dere na mene.
kako sam ja umorna.ima li to uopće smisla pisat.
pozdrav svima ljubljenima.sve vas volim mdamdsa-
VOLIM TE VEJVEJVEJTOČKABLJOGTOČKAHAER

<< Arhiva >>