30.06.2006., petak

i moja pojava na kraju bit ce samo dojava, uz utjehu, bilo je od mene i vecih promaja...

Image Hosted by ImageShack.us

odjeb je lansiran za sve primitivce i kretene, jer su mi otupili živce. A lansirano je i ogromno "KO VAS JEBE!" za sve zlobnike koje cesto vidin oko sebe. Odjeb je lansiran i facama s TV-a, i onima zdesna i onima slijeva, a i oni centralni, jer jebu mi mentalni sklop imaju odjeb non-stop. Odjebajen ih strucno, jer vec mi je mucno to drkanje, pardon, zadovoljavanje rucno. Iman odjeb za politicke igre i laži, evo im fige i evo im "Ma bjaaaži!". I svima onima koji odjebaju ljudski i normalno ide ovo, opslužite me oralno.Odjeb je lansiran ka prvo i prvo za pljuvacku kad se zaleti u grlo. I za debilne pjevace je lansiran odjeb, Bože oprosti, al' rado bi im iša na pogreb. Ide odjeb onima u skupim odjelima šta se razbacuju skupim jelima. Ide odjeb za glumce, debilne mulce, šta misle da su face ako nose puce. Odjeb ide svima šta misle da je lova jedino sredstvo ostvarivanja snova. Tu mislim i na one ljude, znaš, koji se ožene pa vrište "Ima li nade za nas!!". I taj stih vraca ih u dane kad su odjebali ljubav i uzeli konje vrane.Odjeb je lansiran za statusne paranoje i za tipove koji minjaju boje, tj. okricu se kako vitar puše, za njih uz odjeb ide i nešto da mi puše. Iman odjeb za mutave intelektualce, iman odjeb za umišljene individualce. Iman odjeba na tone za poltrone i licemjere selje šta se grebu za fotelje. Odjeb je lansiran za dilere i tajkune i za fureže šta žicaju kune. Ide odjeb za lopove, ide odjeb za pandure, ide odjeb za torture i debilne cenzure. I za kraj ide odjeb, tj. ide ih par, svima onima koji odjebu ovu stvar.


odlipila san negdi drugdi.nema me.
nije lipo za rec..al bilo bi mi puno drago kad bi svi drugi odjebali od mene.


jer mi se ne da više izmišljat razloge,opravdanja i izgovore..
niti gledat ljude koje ne želim gledat
niti se pravit da je sve ok


finili su mare bali

- 18:03 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (16) -

21.06.2006., srijeda

Nothing's gonna change my world...

:APDEJT IZ TUGE I OČAJA,ČEMERA I JADA:
e jebiga.izgleda da sve IPAK nije divno i krasno,ludo i nezaboravno,kul i spontano.ko je kriv?ko će ga znat.jesam i ja,znam.al previše je toga u meni zbunjeno i plačljivo da bi racionalno razmišljala i donila pametne zaključke,odluke i rješenja.
a kako je "najlakše prelazit prepreke plitkim gazom" (Antić,2000.),napravit ću pizdariju.glupost.nebulozu.najveću dosad.veću čak i od svih onih drugih za koje sam govorila da su najveće.zbilja je.i iako znam da sreća neće bit dugog vijeka,da ću opet bit plačljiva i zbunjena,sposobna naživcirat najdraže mi ljude u samo djeliću sekunde,da mi ništa neće bit onako kako planiram,napravit ću to.
gluposti,here I come.
*wish me luck.*
-najdraži gash cvjetichu,nemoj me ubit:):):):):)
---------------
Bez obzira na sve zadnje dana,sate,kontrolne i ispitivanja koja su bila toliko mučna i stresna svima,pa čak i meni..sve je završilo dobro.Neki su,po običaju pali razred,neki su se izvukli na lipe oči sa samo 2 popravna,nekima je najbitnije da su prošli,neki zadnji tjedan nisu ni bili u školi..i tako.Sve su to stvari kojih ima u svakoj školi,od umjetničke,preko gimnazije i frizerske pa do privatnih.Iako za ove zadnje nisam baš sigurna.Sad će se moj prijatelj i još nekolicina njih naljutit.Nije da imam nekakve predrasude prema privatnim školama..ali šta je,je.
No,dosta o tome.Gotovo je.Sad imamo 2 i po miseca prženja na plaži,kave,guštanje,logor,zajebanciju..:)

Pogledala sam u svoj retrovizor i vidila neke stvari koje baš i nisam htjela vidjet.Pričala s nekim ljudima s kojima baš i nisam htjela pričat,napravila neke gluposti koje ne da nisam htjela,nego nisam smjela napravit..
Image Hosted by ImageShack.us
..ali bože moj,ljudi smo.

Napravila sam jako lijepe fotografije,smijala se na sav glas,pred neznamkoliko ljudi izgovorila svoj monolog,plesala i pjevala,svađala se i tukla..a na kraju su nam svi pljeskali.
Divan osjećaj.
Jela sam meso s roštilja na Bundeku,slušala Fleetwood Mac na Strossu,odmarala u Melinu,pila u paklu,skakala u Boogaloou,ljubila se na trgu,sjedila na Zrinjevcu.
Nisam išla na Gotan,niti na probu.Nisam se osjećala dobro,ali zato sam osjećala grižnju savjesti.Dobila novi broj mobitela i sad sam alergična na pomidore.Kupila puno lakova za nokte i novu suknjicu.Ošišala se i opiturala-ovaj put za više para (za direktora:1 i po bas),a toliko je dobro da mi se sviđa i tako.Da.
Uživala na Tibiefu i odlučila da ću se udat za Luku.
Image Hosted by ImageShack.us
Pijuckala u Medvedgradu,vozila se do Dugava,sjedila pokraj nje,upoznala nju i nju isprepadala naglaskom.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Sve u svemu,divan 6. mjesec.
Sad idem u Split.Pa opet u Zagreb.Pa opet u Split.Pa na logor.Pa svugdi okolo.Volim ljeto.I sve oko toga.I oko sebe.Svih.I sve.
:)

- 15:34 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (14) -

09.06.2006., petak

Image Hosted by ImageShack.us

Sretna sam:)


UPDATE:
16.06.,petak
*1000 dana mog boravka u Zagrebu.
sretna:)
*đubrivo,overflow,scroll,pink punkter(boogaloo,25/35 kn)
sretna:)
17.06.,subota
Jarun,Gotan Project
20.06.,utorak
*ZeKaeM,21:00-predstava "Omega"(ja glumin:)
dođite i ja sretna:)

30.06.,petak
*KSET,That 90's show-slushaona megaturbo all time greatest hitova ikad.iz 90ih.
veselje svud..
između..josh puno događanja..i ja sam u Splitu od 22. do 25. 6.
a najbitnija stvar.između svih redaka,zbivanja,sati,ljudi,misli..
ja i on
mi sretni:)

- 00:21 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (29) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away