24.04.2006., ponedjeljak

To se ne isplati

Vratila sam se od doma.U ovo.Neki to zovu grad.Dobro,prihvaćam.Dakle sjedim.(Ili ležim?)Zbunjena,nedostupna,na trenutke depresivna.
No,to su opet one stvari o kojima se ne isplati pričat.One stvari koje smo napravili i koje se ne daju ispravit.Valjda možemo zaboravit,no posljedice su tu.
Isto tako,ne isplati se o njima razmišljat.No ja svejedno razmišljam.Jesam li mogla ostat ista ona glupača koja tako naivno gleda na sve oko sebe i šutit,e samo da bi sve bilo okej?Ili sam to odavno trebala napravit i eto,riješit se toga na vrime?

Zapravo sam sve trebala shvatit malo manje ozbiljno.

Ali čovjek uzme onoliko koliko mu se ponudi.Nismo ni mi glupi,ako se nešto nudi,a k tome je još i besplatno,eeej..pa naravno da ćemo uzet.
Navodno su sve najbolje stvari u životu besplatne.A najgore?Ne,kod njih moraš plaćat popravak.A koliko košta popravak emocija?
Ista je stvar sa frizurom.Samo šta će kosa narast.Ili se mogu ponovno ošišat.Za 0kn i onih 200 spremit u džep.
Zapravo mi se čak i počela sviđat.Mislim,frizura.Lokve su mi se oduvijek sviđale.Frizura mi se više ne sviđa.(ah,kratkog li vijeka)
A lokve?Sad će ljeto.Navodno onda ima puno manje kiše i puno manje lokava.

Negdje sam pročitala nešto jako divno.Možda bi,u nekom drugom gradu,u nekom drugom vremenu i s nekim drugim protagonistima bilo jako istinito.
"Ako imaš ljubav,imaš sve."
Da,ako se ponašaš normalno.

Znam da je sve to relativno.A ja?I ja sam relativna.I svaka moja neizgovorena riječ propala zbog pogleda.I svaka moja lažna nada da sve ipak nije tako grozno i da zapravo SVI možda lažu.
I sve kao super i kul situacije.I sve kao "ma baš me briga" rečenice.I svi ljubomorni pogledi.I svaki glupi leptirić zbog kojeg sam svaki jebeni put poželila da se ništa nije desilo,da ne postoji autocesta,da JA nisam BAŠ JA i da ću možda ipak skupit snage i prestat glumit.

I dan je kao lijep.
I ti si kao sretan.
I ništa te kao ne boli.


Update:Nagovoriše me zle sile.
Ovako sam pila kavu.Ali zar je potrebno žaliti sad nad time?
Ovisi s kim je kava.A ova je bila divna:)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
..A sad me pustite.
..jer dan je kao lijep.

- 23:44 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (26) -

10.04.2006., ponedjeljak

Who taught you those new tricks?Damn,I shouldn't start that talk...

..Zapravo nisam htjela ništa napisat.
Al gledam onako u tu crnu pozadinu,punu ionako glupih i besmislenh riječi,mojih debilana i isbljuvaka..pa što ne?

Da,nisam trebala počet taj razgovor.Ni onaj prije njega.A bome ni onaj prije onoga prije njega.
Da,al ako ćemo tako,većinu stvari koje sam napravila nisam tribala napravit..

A sad je gotovo,kao i sve stvari koje sam napravila,ne mogu se ispravit.
Kao ni onaj razgovor koji sam pocela,a nisam ga trebala pocet.
Kao ni one poruke na koje sam odgovarala.
Kao ni ova frizura za koju sam pljunila 200 kn.

Ništa,ali baš ništa što smo napravili ne može biti ispravljeno.Jer je napravljeno,izrečeno,jer je prošlo kroz našu glavu.Jer se dogodilo.Možda nismo htjeli,možda baš i jesmo.
Al dogodilo se.

Prije godinu dana,prije 6 mjeseci,prije 3 sata,prije 4 dana,prije 5 mjeseci?Nie bitno kad...

Sad šta da radim?Faze se izmjenjuju brzinom svjetlosti.Sad bi bila jako iskrena i realna,a idući moment bi bila jako bitchy i pravila se da je sve ok.

Vidit ćemo.
Al bojim se.
Da ću opet reć sama sebi da nisam trebala to napravit.Nego stat i razmislit.I čekat.I bit obzirna prema svima osim prema sebi.

Rekoh,bojim se.
Koja će me faza držat za nekoliko sati?

*Zapravo ja kompliciram tamo di nema ničega.
Nes od vanilije i amo skidat plakate od SOJE i zezat se i slušat ska i bit kuliji od svih drugih.
Jer imam 16,a ne 76.I jer želim,a ne moram.

- 22:35 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (32) -

03.04.2006., ponedjeljak

Simple as that

^^^
Jednostavno mi se ne da.Nemam volje,inspiracije,a niti neke posebne želje za pisanjem.Iako nisam nikad mislila da ću se tako osjećat,pun mi je kufer bloga i svih tih gluposti..Ne da mi se.
¨¨¨¨
Predobar vikend.Uz puno ljudi,zezancije,kauguma na stolu i krevetu..previše loših viceva i glupih,ali istodobno toliko primamljivih igara.Nekolicina bludnih radnji na mom krevetu u kojima ja nisam sudjelovala nagnale su me da idućih nekoliko dana izbjegavam to mjesto,sve dok se ne potrudim promijenit posteljinu.Puno dobre spize,skuhanih kava,kutija cigareta,plastičnih i staklenih boca,naočale viška,prospavanih sati manjka.Al sve u svemu,kul i spontan,lud i nezaboravan vikend bez staraca,sa malim metro-gayishem koji nam je ostao na čuvanju.Al bia je dobar,morate priznat:)
¨¨¨¨
Još 7 dana nastave u najdražoj mi školi od svih koje sam do sad pohađala,a htjela bi da se to oduži na još 17,ili 27.
Jer moram sjest,smirit se,chillat negdi na otvorenom,u parku,na klupici.Moram sredit misli i svoje i tuđe.Skužit šta zapravo želim i zbog čega se isplati trudit.Nadam se da hoću,unatoč tome šta bezveze gubim dane izležavajući se na kavama u hladu Tolkienovih predivnih stabala.
¨¨¨¨
Image Hosted by ImageShack.us
Planovi dobro napreduju.Nadam se.I jebemu sve,al pobić ću kroz prozor pa makar mi to bilo zadnje i makar ne bilo nikoga doma i makar mogu izać kroz vrata.Ne,skočit ću kroz prozor.
And you've just had some kind of mushroom
And your mind is moving slow
Go ask Alice
I think she'll know

¨¨¨¨
Žak stavlja majonezu na aspirin.
Kad stane na vagu,Žak vidi svoj broj mobitela.
Žak igra biljar s planetima.
Kad dođe u restoran,Žak pogleda meni i kaže:Može!
Kad Ivana Kindl dođe na plažu,dođu surferi i spreme je s ostalim daskama.
¨¨¨¨
Dosta sad s neozbiljnim temama.
Idem nešto napravit od sebe i od života,idem guštat i smislit šta ću i kako ću dalje.
Guštajte,slušajte SKA i platite mi koji put Nes od vanilije
;)

- 21:20 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (22) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away