30.12.2004., četvrtak

evo san se vratila s kave.Vrime je famozno.pichi sunce...ima bure..savrsheno...
uglavnon..danas je na Prokurativama bia predizborni skup Jadranke Kosor..ili whatsoever..shta ja znan.enivejz..doshlo mi je za rigat chin san to vidila..ali i chula,jer je nastupa nash predragi Miroslav Shkoro!!!!jupiiiiiii....makla san se shta san brzhe mogla jer nisan vishe mogla gledat onu njenu facu-po ciloj rivi je ima..bljak.i taman prilazin cestu kraj sv.Frane...eno ti nje u busu..ka neshto mashe ljudima...đizssss...hehehe..a varila san kad san chula..da je navodno Mesich reka da se boji otvorit pashtetu da ne bi izashla ona.hehehe...Suzana nasha...choviche svugdi je ima..skup branitelja-evo ti je.otvara se lift-jadre je tu.di su dica,branitelji,starci...ma shta god da se dogada...jadre je tu.i uvik,ali uvik ona pusti suzu.da ljudi vide kako je ona osjechajna!...i da su njoj "ljudi ispred politike"...kua.
enivejz..ne smin puno u politiku se mishat.sad che rech:daj aj shta ti je..imash 15 godina,ovo ono..shta?ne smin imat stavove o stanju u druzhavi u kojoj zhivin?u kojoj che moja dica(najvjerojatnije)zhivit...u biti se ne bi tribala mishat i puno komentirat jer je politika sranje.i prava i kriva..sranje.
evo slushan daleku...glean sunce vanka...mmm..prva liga.
jedva chekan novu..jeeeeeeeeeee...iden sad na ruchak...baba spremila njoke..ajme gushta!posli opet na kavu..aj ljudovi moji...gushtajte...:))))ja znan da ja ochu:))

- 13:53 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (2) -

27.12.2004., ponedjeljak

ono...bezveze...

uopche ne znan shta bi pisala..osin o tome kako mi je u st-u zaaakon..al to san vech par piuta napisala pa nechem.
ovo pishen..eto..ne znan ni ja zashto...sve u svemu...sve je super..ono..high life..:))i ne zhelin ich u zg..iako iden tek za 6 dana..al svejedno..pozdrav svimaaaa:))))))

- 18:22 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (4) -

24.12.2004., petak

faaamooooznoooo!!!

nevjerojatno san sritna.u st-u san!!!!!!!!!!!!!!!jeeeeeeee....
ujutro smo ka tribali krenit oko 8,krenili smo u 10.30....al nema veze...ok je sve bilo,nisan rigala..:))i lipo smo doshli..ono vanka 12 stupnjeva...prevelika shema..ne bi da je proliche:)baba spremila bakalar...ja cila happy..posli ruchka odma na kavu...ghetto je zakon ureden..posuli su mrvice od onoga..kako se zoveeee..a jebemu...ma..od onoga,,e!enivejz..cila san happy..vidila san se sa cilon ekipon..svi su zakon i super ka i uvik...ono,totalna euforija..hehehe...i tako...
e da...zhelin svima sretan Bozhich,Novu godinu(ala jesan kreten,mislin da san ovo u proshlon postu pisala..ma nea veze) i sve ostalo shta slavite!!!!
pis!

- 23:40 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (5) -

23.12.2004., četvrtak

finili su mare bali...

eto na...gotojoooo...
nakon jucherashnje predstave u shkoli,na kojoj je btw bilo zaaaakon..ishla san sa par ljudi iz trecheg na kafu..shema shema..danas je u shkoli bilo...hm...lezherno..nishta special nismo radili,uglavnon prichali..ispravila san matishu sa 2 na 5..shema..
posli smo ka ishli na kavu,nashla se s prijom,ishla po hlache koje san dala sashit,sad san ode,pa za par minuta iden se spustit do trga da mi mater da pare,da oden kupit josh neke sitnice.ako buden imala s kin ich,iden na fiju briju,ako ne...jbga.onda se moran spakirat jer sutra ujutro rano krechen!iden u st!jeeeee!i sutra iden na tbf u admirala,i bash san happy...ludilo.shema.iden sad cha,spakirat jedan dio stvari,pa onda do grada.lipo zhelin svima sve najbolje,ne samo za ove blagdane,nego i opchenito.zhelin da se,ko god mozhe,super provede na proslavi nove,i da se odmorite....ja znan da ja ochu.
gushtajte!pis

- 16:38 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (2) -

21.12.2004., utorak

...ne zaboravi me.

danas san bila super volje...bar do tad.
imala san dramsku posli shkole.i onda smo,u sklopu so called "suradnje" s jednim umirovljenichkim domom ishli njima odigrat nashu predstavicu i otpivat par pismica..ono...x-mas mood...da se malo razvesele...i ono..sve super.doshli smo tamo.smrdi.aj dobro,odradit chemo to,nabacit smjeshak na lice,i ich cha.je rajt.smjeshak je u pochetku bia.dok smo glumili i pivali.i jeli grickalice i pili sok.kasnije smo ishli posjetit one na katovima koji su nepokretni i nisu mogli doch gledat predstavu.kao,podijelit chemo in one sitnice tipa kolache,voche,shampone,sapune..itd,koje smo zadnji tjedan skupljali u shkoli za njih.ushli u prvu sobu.shok.prigusheno svitlo.3 kreveta.mirishe na jad i tugu.suze.ne smin plakat.ispast chu neka glupacha kojoj se sve to skupa gadi ili shta-ja-znan-shta.podijelili smo im mandarine i kivi.podijelili...da bar.stavili na stol.jedan chovik je spava,dva su samo lezhala i gledala nas.aj,idemo komunicirat.dobra vecher,kako ste?evo mi smo vam donijeli malo vocha da se zasladite sad za blagdane..nishta.muk.jedan uzdishe.upada sestra i bezobrazno nas istira iz sobe.vrime za minjanje pelena.shutke izlazimo.reakcije kao da i nema.muk.ne znamo shta da kazhemo jedna drugoj.da sam malo bolje pogledala,vidila bi suze u ochima svake od mojih prijateljica.a to je bila tek prva soba.
u sljedechim sobama bilo je slichno.od ukupno cca 7 soba koje smo posjetili(a u svakoj od njih po 3 osobe),dvije osobe su komunicirale s nama.jedna gospoda je rekla:bog vas blagoslovio,hvala vam shto nam dajete,meni je samo zhao shto mi vama nishta ne mozhemo dat.
druga je rekla:hvala,sretni blagdani!
izashle smo.ne mogu vishe.ne zato shta mi se sve to skupa gadi ili shta-ja-znan-shta.tuga.pomisao da chemo i mi jednog dana bit takvi.nepokretni.s upalim ochima i u invalidskim kolicima.
na putu kuchi,razmishljala san o tome.i kuchi sam razmishljala o tome.i na putu na dramsku.i na dramskoj.i na putu kuchi.i sad.
mozhda sad vishe ni moja podsvijest neche mochi tvrditi da je svijet pocheo,i da che zavrshiti s nama.s mojom generacijom.
mozhda chu pochet gledat na starost kao neshto neizbjezhno,ali ne nuzhno i ovakvo kakvo sam danas vidjela.ne zhelim da mi starost mirishe na jad i tugu.ne zhelim da mojim roditeljima u sobu u starachkom domu sestre dolaze mijenjati pelene.nikome ne zhelim to.ali ima nas.ima i tih ljudi,kojima mijenjaju pelene,i kojima soba mirishe na jad i tugu.na chinjenicu da je josh malo ostalo zhivota,a i da to malo neche provesti u krugu obitelji.
ovo sad sve je bilo malo patetichno.znam.ali..cili dan san u tom nekom "ne zaboravi me" filmu.
nemojte ih zaboravit.

- 23:15 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

20.12.2004., ponedjeljak

hipohondar?zhivchani hipohondar!

Jucher je bia dan..grozan.ukratko.cili san jebeni dan chitala lektiru,i iako je knjiga stvarno dobra...masu san se izhivcirala.kasnije mi se u nogu zabolo miljun malih komadicha parketa,jer ga je moj dragi brat malo oshtetia kad je neshto popravlja..ma long stori.uglavnon,boli me i dalje noga.i dalje iman parket u nozi.kasnije san se opekla na onu shugavu stolnu svichu..i iman plik na prstu.shteta shta nije desna ruka.boli me.i nisan mogla zaspat do kojih 1.30...slushala san pipse i jaukala od boli.napokon,ugasin plejer,iden zatvorit ochi...buuuuum...vanka neko puca..dobrih 6-7 minuta.vatromet.navodno.i zaspala san oko 2.aj dobro.prvi sat me pitala glazbeni.dobila san 3.ludilo.lektiru na kraju nismo ni imali.tila san poludit.posli shkole san ostala na dramskoj,do 4.30.u 6 manje kvarat san ishla u 18-tu na bozhichni sajam.shema.puno zgodnih i smishnih tipova.njam.ostala san kasnije jer su svirala neka 2 punk benda.jako shema.doshla san maloprije.nisan se ostavila duvana.pochela san josh vishe pushit.nije shema.vrachajuchi se kuchi,susrela san par maloljetnika.prolazili su kroz tkalchu i derali se:suuuuudeee miiiiii....zhaj mi ih je.medu njima je bia i jedan mali kreten shta je ishla sa mnon u razred.i znan kakve ima stavove.rasistichke.nacionalistichke.homofob.mrzi sve.zhaj mi ga je.plitka osoba.to je tuzhno.al jebiga.shta sad...
sad san vjerojatno ispala ka neki hipohondar.jer mi je i sad muka.mozhda i jesan.nije shema.tuzhno je.ista san svoja baba.sve je boli.mrzin to.iako se trudin nikoga i nishta ne mrzit.shta chu.dobro,ne mrzin je.al mi ide na zhivce.jako.primjetila san da nisan puno trotochja upotrijebila.shema.iden vjezhbat matishu.sutra ispravljan 2.i pishen informatiku.uopche nije shema.boli me glava.neofen!i to 2.

- 22:53 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (3) -

19.12.2004., nedjelja

organizacija,(m)uchenje i koncentracija..:)

ponekad razmishljan zashto si bolje ne oraganiziran dane...npr.vikend.pochevshi od petka..kad posli shkole nishta ne radin..navecher oden vanka...zatim subota...ok,ujutro malo duzhe spavan,nekad oden do grada i tako...al ostatak dana..znachi od nekih 2 popodne pa do (najcheshche) 7..nishta ne radin.nishta.bar nishta korisno/konstruktivno/neshto za shkolu....e a onda u nedilju...od jutra san u poslu za shkolu(jer mi je to,u principu,i jedini posal) i uglavnon ne stignen sve..jer bas i ne mogu radit stalno,pa onda mala pauza,pa ruchak,pa poglean malo tv..i tako..jer ono..ne mogu non-stop radit/uchit/pisat.i ode nedilja u vitar...evo npr. danas.od jutra chitan lektiru.nisan je josh prochitala,iako je dobra knjiga,i ne smeta mi puno shta ima 330 strana.al nakon svih onih pauza tipa ruchak i koji telefonski razgovor..pada mi koncentracija.pa jednu rechenicu chitan 7 puta minimalno.ne znan kad chu zavrshit chitat knjigu..i kad chu je napisat..i kad chu nauchit glazbeni..
a dobro..chinjenica je da sna u zadnjih 15 dana uchila vishe nego cili 7. i 8. razred skupa..chisto zbog enormne kolichine kontrolnih i ispitivanja...i bash onako kako teche nedilja,pa mi pada koncentracija..tako i kako teche 12. misec..meni pada koncentracija..i zhelja/volja/motivacija za uchenje...jedino shta me "gura" ove dane je chinjenica da (se )moran josh 4 dana (m)uchit...onda tjedan dana opushtanja i uzhivanja u st-u...onda opet 3 tjedna (m)uchenja...al o tome josh ne zhelin mislit...:))))

- 16:59 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

18.12.2004., subota

ono ka...

jucher san posli shkole ishla sa ovima iz razreda na kafu..bilo ok..ostavljan se duvana:))
bas san razmisljala...ovako malo retrospektivno...od kad je pochela shkola i odkad smo se svi skompali..uvik ja,di god da idemo..buden u mushkon drushtvu...i to uvik sluchajno ispadne..(dobro..SKORO uvik)tako da se,kad se sve zbroji i oduzme,praktichki vishe druzhin da mushkima nego sa zhenskama...nije da mi smeta...al ono...enivejz..
np:travis-sing
i posli san se,ka i obichno vukla po kuchi,i negdi oko 6.30 san ishla vanka..u algoritam!dobila san 400 kn (bon) za potroshit u algoritmu..i stajala san tamo skoro 2 ure...stala bi josh,al su morali zatvorit..hehehe:)
np:travis-side
i kupila san 7 knjiga(od toga su 2 na hrvatskon)..neke chu ostavit sebi,neke chu prochitat pa poklonit(zashto ne bi i ja prochitala,molim lijepo?!?)i tako,,,
e da..posli san se josh malo vukla po gradu..gleala izloge,razmishljala..doshla doma,,neshto zhvaknila..chitala knjigu..(gossip girl-zaaakon je)
np:urban-black tattoo
zaspala san negdi oko ponoch,na bratovon krevetu..svira je tom waits...i negdi oko 1.30 me neko budi...hehehe..bratov (ali i moj) prijatelj iz st-a,dosha malo u zg..spavat che kod nas..okupirali su mi sobu,jer je u mojoj sobi fotelja za razvlachenje..i dobila san izgon...heheh..ne smeta mi..bratovu sobu,iako je mala,obozhavan!!!!i tako...bezze..o shit..sad san se sitila..moran u shalturice po gache..iden...gushtajte,,pazite kako hodate..sklisko je:))

- 11:52 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

17.12.2004., petak

Shta ja znan...

Jucher san ipak ishla u shkolu...pisali smo latinski i hrvatski...a ono..ok je bilo...onda informatika..radili smo neke ka plakate ovo ono..i ja i prija napravile sprd ka "glasajte za jadranku kosor"(samo da napomenem da to nema nikakve veze sa mojim politichkim opredjeljenjima koje,btw..skoro pa i neman,jer me nije ni briga..)enivejz..masu je bilo zakon jer smo sve napravili ka veeeliku zaebanciju..i tako..(naravno,dobile smo 5)..i posli na dramsku..imali smo probe..doma san doshla u 4.30...izlezhavala se..do nekih 9..hehehe..i onda ka ishla uchit...
I jutros san odluchila da nechu izlazit iz kuche dok ne pochne proliche,tj.dok ne zavrshi ova glupa zima!!!!Mater mi cilo jutro govori kako je vanka sklisko,da pazin kako hodan i te gluposti..ja ono je aj..nesh ti,malo sklisko...izlashla san iz kuche u 8..taman da stignen 5 min prije pochetka nastave..chin san izashla,al ono..istu sekundu kad san iz portuna izashla,taaako san se rasula po podu,da to nisu istine..nishta ka aj.nea veze,nije me niko vidija..do shkole san pala josh najmanje 4 puta..i tribalo mi je 20 minuti..(inache mi triba 10 max)naravno,zakasnila san..al nema veze..eto..tako je to kad dalmatinsko dite dode ode..jbga...naviknit chu se...:)valjda...
pis svimaaaa...

- 15:41 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (7) -

15.12.2004., srijeda

Wtf?!?!?

Pochet chu od jucher,kad san se probudila u 8 i skuzhia da nechu stich na prvi sat,bez obzira shta do shkole iman 10 minuti sporog hoda i shta mi shkola pochinje u osan i kvarat...odustajen.i tako..vuchen se po kuchi..shta chu sad..oden do bratove sobe,on naravno krmi(naime,njegov "pokus" ostajanja budan cilu noch neslavno je zavrshia u 6 ujutro,kad je zaspa isprid tv-a)..i tako.malo ga sprdajen..na kraju,zaspen kraj njega..i voila,probudin se u 9.aj dunja..nesh bome ni na drugi sat.i otishla na trechi.da stvar bude josh gora,pomishala san a i b raspored..al eto..i shema je bilo sve u shkoli..ok..ovo ono..i posli 7. sata oden na dramsku,doden u 4.15 doma.malo neshto ka uchin,u 7.30 oden u zkm na predstavu..koja je bila ok..pomalo apstraktna..ali ok.i posli toga na dramsku,u 9.i doshla doma,ishla lech.ujutro san se na veliko chudenje mojih dragih roditelja sama probudila...i naravno,u shkoli sve bilo ok...do 4. sata kad mi je pochelo bit slabo..i u jednon momentu san samo izletila iz razreda,jer mi se toliko provrachalo da to nisu istine...i nekako san uspila dotrchat do wc-a i rigat.yeah baby!otishla san kuchi...rigala josh 2-3 puta..malo uchila..gleala tv..dosadivala se...as usual.
u 7.45 otishla kod doktorice...fala bogu dioptrija mi se smanjila!!!i taaako...to b'bilo to..(ne bash) kratko ali nadan se jasno...sutra pishen latinski i hrvatski..u petak biologiju.ne da mi seeeee....jedva chekan praznikeeee..otich u st....
pis y'all..i pazite priko ceste!!!:)

- 22:27 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (2) -

13.12.2004., ponedjeljak

đizs...

kvragu i onaj ko je izmislija shkolu!..majke mi ubila bi ga.pa dobro,koji che meni kua jebeno binarno zbarajanje?!?!?!?i deklinacija ne-znan-koja-po-redu-s-ne-znan-kojon-suglasnichkon-osnovon.shta me briga uopche..aaaajmeee...josh su nan ovi tjedan nabili masu kontrolnih i ispitivanja i svih tih sranja...
i sad slushan sinatru i pokushavan se odmorit od tih svih gluposti shta me chekaju josh ova dva tjedna.fala b(l)ogu onda iden u st.ali neeee..zashto dici spojit sve praznike skupa da se odmore u komadu kad in mozhemo zasrat sve?!?pa naravno...shta mene briga ako che neko ich na skijanje,ja ne iden!ochu nazad svoje praznikeeeeeeeeeeeee......!!!!!!
i Njega bi ubila..kreten...ne bi da nema mozak,pa je tako glup.lazhen,ne bi ga ubila...naravno da ga ne bi ubila.

"...for once I can say,this is mine,you won't take..as long as I know I have love I can make it..for once in my life I have someone who needs me...."

i moglo je bit svashta.da san ja pametnija.ili On.ma bilo shta.samo znan da me sve to skupa zhivicra...
iden cha.neshto jest.ma ne smin jest.daj ne budi glupa.dobro..iden jest...ali samo malo..pinkicu.

- 15:31 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

11.12.2004., subota

...ka ono...e

enivej...taman san doshla doma..od 3.30 popodne san vanka.prvo san se ishla nach sa prijateljen koji je dosha iz st-a..ma malo do zvuka na kavu..i tako.i bash mi je bilo super jer ga nisan dugo vidila i lipo smo se naprichali...jedini amo rech problem je bia shta je on,jadan,nenaviknut na zg zimu bia totalno smrznut i nije moga stat na jednon mistu duzhe od minute.i tako..posli sam ishla na dramsku,negdi oko 6.30,jer smo prije predstave imali josh par proba.i doshli mi tamo..malo probali,sprdavali se(a trebali smo glumit samo 2-3 minute na pochetku tih improvizacija..)i kazhe nama ovaj tip ka..jedna grupa koja triba glumit nije dohsla,trebamo chetvero ljudi za improvizacije.naravno,niko neche,jer niko josh nije to radia,a nismo nishta ni pripremljeni bili.i opa,ajde dunja ti...ja ono ostala..choviche,pa kako chu,,shta chu..uostalon nisan to ni planirala..(ja inache,djevica u horoskopu,dosta stvari moran imat isplanirano i sve onako kako san ja zamislila/neki oblik tvrdoglavosti/)a ja to NISAN PLANIRALA!!!!na kraju san MORALA glumit sa josh troje ljudi.malo me bilo straj..ali..kad je dosha red na nas,tako je super ispalo..i svi su rekli kako je bilo super,i da san ludilo glumila.nisan mogla virovat!jer kad san na sceni,pogotovo kad su te improvizacije,uopche nisan svjesna shta govorin i shta radin.al drago mi je da je ispalo dobro,premda je bilo neochekivano i neplanirano.nadan se da che svaka sljedecha predstava u kojoj chu glumit bit tako dobra!
sutra me cheka grozan dan..iman masu za uchit jer mi je sljedechi tjedan koma shta se tiche ispitivanja i kontrolnih.dobro..mozhda kava sa prijateljen iz st-a popravi dan...sigurna san da oche:)pozdrav:)

- 23:21 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (0) -

Zijeeeev....

Mrmlj...evo sad san se maloprije probudila...ovo je jedan od rijetkih dana da se sichan shta san sanjala.A sanjala san stvarno neki glup san.Moje tri prijateljice(za koje btw-uopche ne znan ko su) i ja krenile smo busom do neke shume na moru jer je tamo bia koncert Six packa i josh nekih bendova.i doshle smo tamo(a prije toga smo,nakon shta smo izashle iz busa kojin smo se vozile 5 minuta,morale pjeshachit kroz pothodnik).to je bila neka chudna shuma,neshto tipa Sustipan..tako neshto..i odma iza je bila plazha,al niko se nije kupa,nego su svi bili tamo,na kamenjima su sidili i na sebi su imali kabanice na kojima je pisalo six pack.ah,da ne zaboravin,tamo je naime,bila i izlozhena slika najduzhih ljudskih ruku iz guinnessove knjige rekorda.I..prichali smo s nekin bikerima kraj neke fontane,i oni su nam rekli da je najbolje da mi odma posli koncerta krenemo u Pulu..i mi smo tako napravile.koncert je bia ok,s tin da su stalno svirali 3 iste pisme.I posli smo se zaputile u Pulu..onda se dalje ne sichan,al iskreno se nadan da smo ishle na reggae festival:))))
ako neko(iako sumnjan da uopche iko osin china chita) ima neki ludi san kojeg se sicha..nek slobodno napishe..:)
pis

- 11:50 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (5) -

10.12.2004., petak

Ma neman pojma...

Evo..napokon petak..posli one mukotrpne shkole ishla na kafu,doshla doma negdi oko 4...malo neshto zhvaknila...i opet vanka..prvo opet na kavu,pa malo ishli pit...i doshla doma,,,i shta sad...nishta..ne znan shta da radin..ne znan shta chu sa sobon..
I sad slushan balashevicha i ne znan shta chu sa sobon...(ponavljan se...nije dobro..)Primjetila san veliku..tj.enormno veliku kolichinu trotochja u mojin postovima.Mislin,opchenito kad pishen to radin,tj.koristin...vjerojatno dokaz moje neinspiracije kad je u pitanju pisanje neke smislene rechenice...ma shta ja znan..al nekako,glupo mi je zavrshit rechenicu s tochkon.evo vidish.glupo je...
Enivej..chitan Sofijin svijet...po drugi put...i knjiga mi je predobra,al me uvik tira na razmishljanje,shta me ponekad masu zhivcira..I sva ta filozofska pitanja opchenito!ma shta ja znan..znan samo da upravo pishen pizdarije jer neman shta pametnijeg za pisat..kad chitan druge blogove,pari mi se ka da svi imaju zanimljiviji zhivot od mene...dosadna san.i ne znan stavit svoju sliku na blog.
Np:The Beach Boys-obozhavan ih.
Nekako...ne svachan ljude opchenito.dobro,to sad nema nikakve veze s nichim,kao i sve shta pishen..al shta me briga.
Malo je zhalosno shta san (tek)danas svatila(dosad san vjerojatno zhivila u zabludi) da ja sama sebe uopche ne poznajen...masu puta napravin/slash/kazhen/slash/mislin neke stvari shta ono..ne bi nikad za sebe rekla da chu napravit/kazat/mislit...o puno stvari chesto minjan stav i zapravo i ne znan shta bi mislila o njima...ne znan kako bi se postavila...
I evo ovako gledan..iz sad moje neke,srednjoshkolske perspektive..cili svit je u kurcu.(to sad ima josh NAJMANJE veze sa svim..al shta sad..)po svemu ovome..kakvo je stanje sad..vrlo su male shanse da se ja posli fakulteta,ako uopche i buden ishla na faks,zaposlin u struci..ili chu radit neshto 100to,ili chu ich vanka.i vrime mi prebrzo prolazi i to me grozno zhivcira jer se svaki dan vidin sve starija,nechu se ni okrenit vech chu bit na popisu za uchlanit se u stranku umirovljenika..
Ljudi teshko prihvachaju chinjenicu da chesh kad-tad umrit...da nam svima dolazi kraj,prije ili kasnije...i usprkos svemu shta je bilo(bilo to dobro ili loshe,baza ili tlaka,pecheno ili kuvano..)zapravo bi sve tribali gledat s nekog svijetlog stajalishta.al to je teshko..neki kazhu:ma bash me briga za ostatak svita,ja iman svoj mali svit,sa svojin blizhnjima i ljudima koji me vole,okruzhen/a stvarima koje ja volin..shta sad kad ne mogu utjecat na milijune gladnih i od side oboljelih ljudi i dice?!shta sad kad ne mogu utjecat na to shta se tamo u Iraku i shta ja znan di josh svaki dan kolju ljudi...
to je stravichna istina,tj. to je prava slika ovog svita..
ono shta nan prichaju dok smo dica..i cili svit nan je predochen u ruzhichasto,sa medvjedichima,isprichan bajkovito i dobro dobro umoran u najsjaniji celofan..prepun happy end-ova..i sve je tako super...ono..high life..i odjednom..ili postepeno..kako ko..skuzhish da ot bash i nije tako..razocharash se u svemu..i opet na kraju shta ti ostaje..onaj tvoj mali svit sa ljudima i stvarima koje volish...sve se posli svede na to...istina da i u te odnose moramo ulozhit maximum sebe,al opet..ma shta ja znan..totalno san otupila.neman volje nizashta.jer san ja samo "jedna mala kap u moru drugih ljudi" i vjerojatno,gledajuchi globalno,nishta ne znachin na svitu...
sad san ode pun kua toga nasrala,al puklo me..uopche ne znan ni sama shta pishen,,,ma briga me..shta chu sad..
mogla bi ich lech..sutra ne znan shta che bit..ne zanima me bash...
iako bi tila da mi dobro prode predstava,tj.da negdi ne zaeben,al shta sad...eto..:)

- 23:25 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

09.12.2004., četvrtak

Jedan zhenski razgovor i 3 duvana posli...

Ovo..."iden zapalit duvan" tribalo je trajat par minuta...nisan luda smrzavat se toliko dugo...ali..nazove mene prija..ajd sa mnon proshetat pasa...i oden..razgovori tipichno zhenski..dechki,prijateljice...ono ka i uvik...i tako..sad san back doma...braco & ja gledamo "Singin' in the rain"...on je bolestan.fibra,nos,grlo,glava i taj đir.
i tako..gledan ovi filmich..i mislin si...kako je bilo (vjerojatno)lipo zhivit u to doba...ona smishna muzikica...luda roba...hehehe..al jebiga..zhivin tu di zhivin i shta chu sad...iskoristit ono najbolje od ovog grada...a toga,fala bogu..(iako san prije godinu i 4 miseca mislila totalno suprotno i mrzila san ga)ima puno!
koliko god da mi fali st,ekipa,sunce,more...sve to stoji....al jebiga,moran priznat da je zg skroz ok.dobro sad,klimu nechu komentirat,..na to se JOSH UVIK navikavan...al shta je je-grad je prva liga.kad samo razmislin koliko toga ima vishe(o nedostacima chemo kasnije),pochevshi od knjizhnica,kazalishta,DUCHANA,koncerata,mista za izach...mislin stvarno..
istina...ko ono more platit..sunce,more,fjaka zad zapushe jugo,suboton kava u vjeke...al svejedno-ne mogu se pozhalit shta se tiche zhivota ode.i tako...ode san (tek) godinu i 4 miseca..i zasad je ok..ko zna shta sutra nosi(e sutra,ko zhiv,ko mrtav)...al ja se drzhin one:zhivi svaki dan ka da ti je zadnji...i jednog dana bit chesh u pravu!...
e sad bi ja pisala toliko toga...al ima vrimena...sutra chu nadan se bit zhiva...
(ono ka)

- 21:36 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

Razocarana....

Evo..nakon jucherashnje euforije zbog bloga...danas sam upravo suprotno..ochajno...:(mislin..razumin ja da san tek napravila blog,i da che proch josh masu vrimena dok neko to pochne chitat,a kamoli ostavit koji komentar..al eto...negdi u kutku mog malog mozga san se ipak ponadala...no..life's cruel and mean...so..
Dobro..nechu sad puno filozofirat kako me niko ne chita,ne voli i slichno..ionako ovo pishen uglavnon za svoj gusht...
Da...film je ok...bilo je masu onih kul poznatih faca...he he...i najvjrojatnije chu bit na tv-u...weeee...neki tip sa mikrofonon me pita neke gluposti..shta ja znan vishe...
U shkoli se naporno radi...svaki tjedan 3-4 kontrolna..svaki dan ispitivanja,a meni se uopche nishta ne da...iako san svjesna da moran uchit..s obziron da san u zadnje vrime zasrala ocjene..al shta chu..
iden zapalit duvan...vratin se posli

- 20:32 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (3) -

08.12.2004., srijeda

evo i ja...

woooow...ne mogu virovat..ja iman blog!!!weeee...enivejs...sad san bash happy..i stvanro ne znan shta bi za prvi post pisala...a btw-sad moran ich..iden na pretpremijeru filma Cellular...pozdrav sfima:)))
- 20:19 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (1) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away