web counter Zraka sunca - ...tek tako uz put... - Blog.hr


Ne znam tko- ili što- je postavio pitanje. Ne znam ni kad je pitanje postavljeno. Ne znam odgovaram li. Međutim, jednom sam odgovorio s "da" nekomu-ili nečemu. Od toga trenutka seže sigurnost da je egzistencija smislena te da stoga moj život- u posluhu- ima smisao i cilj.

...tek tako uz put...

01.06.2004., utorak

Zraka sunca

Jesus doesn't Want me for a Sunbeam,

Sunbeams are never made like me.

Don't expect me to cry

For all the reasons you had to die,

Don't ever ask your love of me.

Don't expect me to cry,

Don't expect me to lie,

Don't expect me to die for thee!

Danas me nekako muze vuku na razmišljanje baš o ovoj pjesmi i njenom tekstu ispisanom možda na nekom toalet-papiru
nakon što je srce napokon preboljelo ponovnu bačenost u krutu realnost i označilo kraj romanse u kojoj je dosad odavalo dojam čovjeku da je poput zrake sunca koja širi svjetlo i toplinu;
nakon što je ono postalo stijena, povijeno i premazano ljekovitim uljima kako bi se rana povukla u svoj suton.
Znam da znate da je pjesma od Nirvane, čije ime znači prosvjetljenost. Ona sama u toj sjedinjenosti s Uzvišenim bićem postaje izvorom svjetlosti. Ali, u ovom trenutku pjeva upravo suprotno, daleko od uzvišenih ciljeva, daleko od ljubavi.
Da, nisam stvoren poput zrake sunca, nisam. Moj kemijski sastav nije te vrste. Ostavi me, ljubavi, lažni prijatelju, i ne optužuj me više; ne očekuj od mene da lažem niti umirem zbog tebe. Plakati niti ne mogu. Progutao sam led "sjevernih jezera" i njime okamenio srce nakon što se rana povukla ostavivši sotilni ožiljak. Ne traži više da ga otopim.
Idem drugima, kretati ću se drugim putevima: stijena i led, ne više umišljena zraka sunca. Možda se ponovno sretnemo na tim putevima, ali više ne očekuj da ću se klanjati tvojoj umišljenosti. Samo ću je iglom probušiti kao da je balon umućkan u sapunici: "Ne, niti ti nisi zraka sunca!" Tek kad si to priznaš, moći ćeš rasti, spoznavati i ljubiti.

- 15:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ako će te zanimati tematika...
Razmišljanja, varijacije na temu.
Poticaj čuđenju
Naučeno- može biti lako zaboravljeno.
Proživljeno- postaje sastavnicom egzistencije.


U zemlji duha ne možeš putovati u svjetlu tuđe svjetiljke. Ti bi htio posuditi moju.
Radije ću te naučiti kako ćeš napraviti svoju vlastitu (de Mello).

Stvari shvaćaj iznutra. Ne zadržavaj se na formi.

Slika jutarnjeg sunca u kaplji rose nije manja od sunca. Odraz života u vašoj duši nije manji od života samog (Gibran).

Život ne nestaje nego se mijenja.

Ne započinji današnji dan jučerašnjim krhotinama.

Žabi na dnu bunara nebo nije veliko.

Religija je ili ljubav prema Apsolutnom Dobru kao i svim Njegovim stvorenjima ili nije ništa.