nedjelja, 25.10.2009.

Plavo oko

Uvijek vas je zanimalo kako dobiti plavo oko bez tučnjave i boli? E pa zato sam ja tu, da vam pokažem kako zubo
Šalu na stranu, stvarno je teško koristiti plavo sjenilo a da look ne ispadne jeftin ili kao da vas je netko... da.
Ovo je jedan od mojih plavih lookova.
Jedna sitnica koja će dobro doći, a ja sam je preskočila, jest nanošenje deeebelog sloja baby pudera ispod oka. U suprotnom ste osuđene na ribanje tog područja i ponovno nanošenje podloge.
(Dobro) plavo sjenilo odlično će naglasiti smeđe oči, a ne preporuča se plavookima. Za njih je jedina opcija korištenje tamnoplavog sjenila, u suprotnom će sjenilo bang boju očiju.
Look sam začinila... OK, neću vam baš sve odati, pogledajte tutorial mah





- 16:02 - Veritaserum (9) - Aparecium - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.







< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (5)
Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli na prvi hrvatski make-up Vlog cerek

    Ja nisam profesionalni vizažist niti ih se trudim imitirati. Ovaj blog osmišljen je s idejom dijeljenja make-up savjeta koje sam prikupila na mnogo različitih mjesta sa svima koji ih žele poslušati. Nisam pohađala nikakve make-up tečajeve ni školu, ovo je jednostavno moj hobi. I, još jedna stvar - trudit ću se da ni jedan proizvod koji koristim ne premašuje iznos od stotinu kuna ;) Molim sve zlonamjerne posjetitelje da odsurfaju dalje, a one kojima se svidi ovo što radim lijepo pozdravljam :)



    Ukoliko ste pronašli preeedivan look i ne znate kako ga "skinuti", pošaljite mi fotku na eyewannabe[at]gmail.com i pokušat ću vam pomoći. Na isti mail javite mi se ukoliko imate bilo kakvih želja, prijedloga, pohvala ili kritika. Radim sve vrste lookova - od onih najjednostavnijih do maski preko cijelog lica, pa dajte mašti na volju ;)

    Na mail mi šaljite i svoje fotke, jaaaako me zanima kako su vam ispali lookovi za koje sam izradila tutorial. Ukoliko se slažete, a bile ste vrlo uspješne, fotku ću i objaviti u jednom od sljedećih postova :)

    Ukoliko netko želi sponzorirati make-up contest, neka mi se također javi mailom za informacije.

    Posjeta:


Svaštarije




  • ShoutMix chat widget

Linkovi