subota, 10.10.2009.

Kistići

Što je umjetnik bez kistova / četkica / mucavaca / dlakavaca zubo (u nastavku: kistova / kistića)? Tko još uvijek koristi make-up spužvice? Nadam se - nitko! Da budem iskrena, preciznije ćete nanijeti sjenilo na oči prstima (čistim, naravno) nego spužvastim aplikatorima.

Nakon što sam nabavila svoj prvi set kistova (jeftina kopija MACa s ebaya, nekih 50-ak kuna), preporodila sam se i bacila sve spužvaste i ostale aplikatore tamo gdje im je mjesto - u koš za smeće naughty

U ovom postu pokušat ću navesti neke osnovne kistove koje bi svaka djevojka koja se želi lijepo našminkati trebala imati. Većina kistova koje ću navesti su Eco tools brand, i to ne zato jer ih reklamiram, već zato jer su dostupni u Hrvatskoj (Kozmo drogerijama), i to po povoljnim cijenama. Dobri kistovi trebali bi općenito biti od prirodnih vlakana (kozja dlaka, primjerice, koliko god odvratno zvučalo), osim kista za korektor i još nekih za koje je bolje da budu sintetički.

Kako bih vam što bolje pojasnila čemu koji kistić služi i kako izgleda, izradila sam dvije sličice. Pa, krenimo.



1. Kist za puder u prahu ili kamenu / rumenilo (powder/blush brush). Eco tools ima dva vrlo slična kista, jedan za puder, a drugi za rumenilo, što ne znači da jedan od njih ne možete koristiti za obje namjene. Iskreno, ne vidim neke drastične razlike. Ovakav kist volim koristiti i za bronzer. Must-have.

2. Kosi kist (angled brush). Meni najdraži kist. Zašto? Malo ga navlažite, umočite u sjenilo i imate liner svih mogućih boja! Definitivni must-have.

3. Kist za tekući puder (foundation brush). Imam ovaj kist i ne koristim ga jer je za nanošenje podloge njime potrebna vječnost. Tko voli - nek izvoli. Ja više volim svoje prstiće (čiste!). No, ukoliko namjeravate nanositi podlogu na nekog drugog, bilo bi pametnije poslužiti se ovim kistom ili trokutastim spužvicama, higijenskih razloga radi.

4. Kist za blendanje (blending brush). Must-have broj tri. Bez ovog kista nakon nanošenja sjenila vrlo vjerojatno ćete izgledati kao rakun. Kist je okrugao i vrlo mekanih dlačica te duge drške kako bi pritisak na područje koje blendate (ružna riječ - zna li netko hrvatski naziv? eek) bio što laganiji.

5. Kist za konture (contour brush). Opcionalan kist. Pomoću njega se nanosi tamniji puder ispod jagodica kako bi iste izgledale istaknutije. Može se koristiti i za rumenilo.

6. Kist za nanošenje sjenila (eyeshadow brush). Ukoliko kupujete samo jedan kist, to je ovaj. Što širi, to brže i nepreciznije nanošenje. Moguće ga pronaći u svim veličinama. Nešto je čvršći i plosnatiji od blending kista.

Za kistove (5) i (6) morat ćete posjetiti eBay ili neku od drogerija. Alternativa za (6) su kistovi (3) (6) i (7) s donje slike.



Na drugoj sličici prikazana su dva Eco tools seta koja isto tako možete nabaviti u našim drogerijama. U prvom setu se nalaze kabuki kist (1) za nanošenje mineralnih sjenila i rumenila, kist za puder u prahu i rumenilo (2), kist za sjenilo (3) i onaj za blendanje (4), koji mi se btw mnogo više sviđa od onog pojedinačnog. U drugom setu prvi kist je također za puder i rumenilo (5), drugi i treći za nanošenje sjenila (6) (7), kosi kist za iscrtavanje cerek (8) i kist za obrve / trepavice (9).

Kistova postoji još mnooogo. Primjerice, kist za ruž (precizan mali šiljati kist), onaj za korektor (od sintetičkih vlakana) do mali milijun kistova za podlogu, sjenilo i ostalo. No, svrha ovog posta bila je pokazati one osnovne, smrtnicima koji žive u RH i okolici pristupačne kistove. Nadam se da sam pomogla :)

Budite mi i dalje lijepe! Puse od Ivane kiss

P.S. Ukoliko želite primati obavijesti o svemu vezanom uz EWB make-up (novi postovi, YT tutoriali, novosti općenito), kliknite na Facebook fan page (lijevo, iznad kalendara) i postanite fan fino

- 21:00 - Veritaserum (12) - Aparecium - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.







< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (5)
Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli na prvi hrvatski make-up Vlog cerek

    Ja nisam profesionalni vizažist niti ih se trudim imitirati. Ovaj blog osmišljen je s idejom dijeljenja make-up savjeta koje sam prikupila na mnogo različitih mjesta sa svima koji ih žele poslušati. Nisam pohađala nikakve make-up tečajeve ni školu, ovo je jednostavno moj hobi. I, još jedna stvar - trudit ću se da ni jedan proizvod koji koristim ne premašuje iznos od stotinu kuna ;) Molim sve zlonamjerne posjetitelje da odsurfaju dalje, a one kojima se svidi ovo što radim lijepo pozdravljam :)



    Ukoliko ste pronašli preeedivan look i ne znate kako ga "skinuti", pošaljite mi fotku na eyewannabe[at]gmail.com i pokušat ću vam pomoći. Na isti mail javite mi se ukoliko imate bilo kakvih želja, prijedloga, pohvala ili kritika. Radim sve vrste lookova - od onih najjednostavnijih do maski preko cijelog lica, pa dajte mašti na volju ;)

    Na mail mi šaljite i svoje fotke, jaaaako me zanima kako su vam ispali lookovi za koje sam izradila tutorial. Ukoliko se slažete, a bile ste vrlo uspješne, fotku ću i objaviti u jednom od sljedećih postova :)

    Ukoliko netko želi sponzorirati make-up contest, neka mi se također javi mailom za informacije.

    Posjeta:


Svaštarije




  • ShoutMix chat widget

Linkovi