srijeda, 08.07.2009.

Watermelon look

Prvim postom na svom blogu poželjela sam unijeti malo slatkog osvježenja u ove tmurne, kišne dane. Kad ih već tamanite u kilama, zašto ih ne biste nosili i na kapcima? Watermelon look namijenjen je samo odvažnim djevojkama.
Moram priznati da je ovo bio prvi puta da sam koristila crveno sjenilo i bojala sam se kako će ispasti, ali mi se čini da je ispalo baš OK :)
Ukoliko i vi mislite da je ispalo OK, evo step-by-step tutoriala.

Nanesite podlogu za sjenilo. Ja sam koristila Manhattanovu. Podloga drži sjenilo na mjestu cijeli dan, barem u mom slučaju, za razliku od prije, kada bi mi se sjenilo nakupilo na pregibima nakon sat-dva, a i boja sjenila je istaknutija.



Nakon toga nanijela sam crvenu boju iz 120 pro pallete Coastal scents. Inače, većinu svojih lookova radim pomoću ove palete, cijena joj je 100-njak kuna i može se nabaviti preko eBaya. Boje su odlične i vrlo postojane.



Liner kistom iscrtala sam zelenu crtu ispod oka. Ovo je kora lubenice :)



Ispod obrva i na unutarnji kut oka nanijela sam bijelo sjenilo - ovo ističe obrve i čini oči svježijima. Bijelim sjenilom ispod obrva ublažila sam rubove crvenog sjenila.



Maybelline crnim tušem u olovci nacrtala sam "koštice"... Može i bez ovog detalja, ovisi koliko ste hrabre :)



...i iscrtala unutarnju liniju oka bijelom olovkom (prastara je, natpis se izbrisao...) Ovo čini oči većima, pa preporučam curama sa sitnijim očima da zaborave na iscrtavanje unutarnje linije oka crnom bojom. Probajte bijelu, shvatit ćete što mislim.



Dva sloja maskare na gornje i jedan na donje trepavice i - voila! :) Drugi sloj maskare stavlja se nakon što se prvi osušio, kako se ne bi stvorile grudice. Kod nanošenja maskare dobro je glavu zabaciti iza, odnosno nasloniti ogledalo na bradu, kako nebi bilo doticaja četkice sa sjenilom.



Evo kako look izgleda u konačnici. Poprilično odvažno, rekla bih :)












I to bi bilo to. U slijedećem nastavku ljubičasti, smokey look. Pa-paaa!

P.S. Ukoliko imate neki look i željele biste vidjeti kako ga kopirati - šaljite mi sličice i zahtjeve na eyewannabe(et)gmail.com. Potrudit ću se ispunjavati vaše želje u što većem broju.

- 22:42 - Veritaserum (2) - Aparecium - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.







  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (5)
Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli na prvi hrvatski make-up Vlog cerek

    Ja nisam profesionalni vizažist niti ih se trudim imitirati. Ovaj blog osmišljen je s idejom dijeljenja make-up savjeta koje sam prikupila na mnogo različitih mjesta sa svima koji ih žele poslušati. Nisam pohađala nikakve make-up tečajeve ni školu, ovo je jednostavno moj hobi. I, još jedna stvar - trudit ću se da ni jedan proizvod koji koristim ne premašuje iznos od stotinu kuna ;) Molim sve zlonamjerne posjetitelje da odsurfaju dalje, a one kojima se svidi ovo što radim lijepo pozdravljam :)



    Ukoliko ste pronašli preeedivan look i ne znate kako ga "skinuti", pošaljite mi fotku na eyewannabe[at]gmail.com i pokušat ću vam pomoći. Na isti mail javite mi se ukoliko imate bilo kakvih želja, prijedloga, pohvala ili kritika. Radim sve vrste lookova - od onih najjednostavnijih do maski preko cijelog lica, pa dajte mašti na volju ;)

    Na mail mi šaljite i svoje fotke, jaaaako me zanima kako su vam ispali lookovi za koje sam izradila tutorial. Ukoliko se slažete, a bile ste vrlo uspješne, fotku ću i objaviti u jednom od sljedećih postova :)

    Ukoliko netko želi sponzorirati make-up contest, neka mi se također javi mailom za informacije.

    Posjeta:


Svaštarije




  • ShoutMix chat widget

Linkovi