četvrtak | 12.01.2006.

Nasumov bubnjar zabrinut oko novog albuma benda Terrorizer

Image Hosted by ImageShack.us
Na Nasumovoj stranici možete pročitati reakciju Andersa Jakobosona na Terrorizerov reuninon i potpisivanje sa Century Media Recordsom, kao i izdavanje novog albuma:

''Prošli tjedan, Century Media je objavio kako su potpisali ugovor sa Terrorizer-om. Vjerojatno većina od vas to sluša već godina o tome kako će se oni ujediniti, ali to se doista i dogodilo i možemo očekivat sljedbnik klasika ''World Downfall''. Ali nakon čitanja novosti na Blabbermouth-u, zabrinuo sam se.''

''Kako kažu, bit će dijelova na klavijaturama, industrial noise dijelova i pjesme od 13 minuta...''

''Klavir?! Pjesme od 13 minuta?! Jebeš to - samo nam dajte klasični razarujući Terrorizer grindcore i nemojte sjebat sve kako bi ispali originalni. Demo pjesma na Terrorizeriovoj myspace stranici zvuči previše death metal, a i gitare su previše spuštene. Ne želim to!''

''Vi znate da sam ja proveo sedam tjedana sa Jesse Pintadom, 2000.godine i mogu reć kako smo ostali u kontaktu cijeli život (kao i što sam sa Shane-om) i isto tako smo razgovarali i dijelili ideje grindcore muzike, ali ono što mi je on govorio ide protiv ovoga sada!''

''Ovdje govorim kao totalni fan... očito!''

Izvor: nasum.com

- 11:53 - Komentari (16) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>