ponedjeljak | 09.01.2006.

HIM - Dark Light

Image Hosted by ImageShack.us
Heh, sad će većini biti čudno što ja ovo recenziram, a? Heh... uglavnom! Nabavio sam ovo pošto sam na raznim forumima vidio pozitivne kritike i to ne samo od fanova ovog benda. Inače, nisam nikad bio neki fan HIM-a, a niti sam ih pretjerano slušao. Prvi put sam došao u dodir sa ovim bendom kada je izašao bio prvi United Forces. Tada su oni uz Maidene bili na naslovnoj pa sam i tada njih nabavio (mislim da je bio prvi album). Tada su oni imali one potencijalne hitove itd... Ovaj album je za razliku od ostalih još i dobar. Barem meni. Na ovom albumu me dosta podsjećaju na zadnje albume Sentenceda, pošto svi znaju da je Sentenced nekad bio death metal, sada sviraju slično ovome. Na albumu ima svega, od (kako oni kažu) ''love metala'' pa do progressive, rock dionica i to sve čini jednu dobru cjelinu. Ovdje Ville nije toliko zatezao sa vokalom, onako kao prije, pa da curice polude, ovdje ima tipičan rock vokal (?). I dalje u bendu dosta dominiraju klavijature, jer mora se priznat da je čovjek dobar. Ako HIM usporedimo sa njihovom konkurencijom iz finske, Nightwish i Children Of Bodom, HIM je također krenuo na bolje. Jedini od ta tri benda Nightwish ima zadnji album koji se nije pretjerano pokazao. Bodomi su napravili, po meni, najbolji album, a i HIM također. Eto, cure, još ste tu!? U trgovinu i po CD. I da... ima jedna zanimljivost na omotu. Ovaj CD je zabranjen od strane FBI-a što se tiče kopiranja i kako se književno kaže, umnožavanja i prikazivanja u javnosti!

- 16:41 - Komentari (11) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>