srijeda | 04.01.2006.

No One Dies Alone – Kompilacija Hrvatskih Bendova

Ovo je kompilacija hrvatskih bendova i to uglavnom živućih, koji i dan danas egzistiraju na našoj sceni. Ovaj cd otvara Panaceja sa pjesmom 'Mrtav život'. Što drugo reć nego odličan bend i pjesma je tipičnog ''panacejskog'' zvuka. Onaj tko sluša Panaceju, zna o čemu govorim. Slijedi Usud. Zagrebački death metal, sa pjesmom 'Arkay, the enemy'. Dečki su sve bolji i bolji i definitvno jedan od najboljih hrvatskih death metal bendova. Slijede Essence sa pjesmom 'Symbiosis'. Muzika i nije toliko po mojem ukusu, a ni produkcija gitara, reklo bi se. Malo me podsjećaju na švedski Burst, ma da su i melodičniji od njih. Onda sirove gitare i mosh-up ritam bena Stronghold. Tu predstavljaju pjesmu 'Can't face me'. To bi bio onaj, ajmo reć, njujorški hardcore, a i vidi se utjecaj Hatebreeda. Nakon njih ide naš labinski Protest Mozga sa pjesmom 'Ruka zla'. Mnogima je to najbolja stvar od protesta, ali ima još dobrih, ali sve u svemu, odlična stvar. Nakon njih ide Chang Ffos. Pjesma se zove 'Iron Icon'. Muziku ovog benda nikad nisam skužio, niti sam je mogao okarakterizirat nekako, ali to je dobro. Ipak je kreativno. Ma da u nekim trenutcima postaje dosadno. Onda slijede Undercover Motherfucker sa pjesmom 'Tvoja predaja znači kraj'. Pjesma je dobra i sve, ali produkcija fali, ali sve je to pank, ne? Preporučujem taj bend. Nakon toga ide Don't Mess With Texas sa pjesmom 'Lunar Module Disasters'. Inače instrumentalan bend. Drago mi je da je taj bend na ovoj kompilaciji, jer time pokazujemo kako na hrvatskoj sceni ima i takvih bendova. Onda se rađa zlo :). Slijede Reborn!!! Super bend, sa pjesmom 'Same Blood'. Neka, još malo metala! Nakon njih još izljeva gnjeva i bijesa, a to je AK 47 sa novijom pjesmom 'Kontra Busha'. Što reć o ovakvo dobro angažiranom bendu? Ništa, svaki komentar je suvišan. Onda ide Giht Shasie. Stvar se zove 'z.p.k.n.s.s.'. Ovo mi je prvi put da čujem taj bend, recimo noise bend, mislim da je one-man bend. Nadam se da ću još toga nabavit od GS. Zatim slijedi Analena. Oni se izgleda nikad neće promijeniti, tako da se i nisam previše iznenadio sa pjesmom 'Ropewalk Adventures'. Starije stvari su mi ipak bolje, imaju više energije. Onda slijede pulske snage Nulla Osta. Bend koji nemože iznevjeriti. Pjesma se zove 'Jebeš TV'. Ovo mi je najbolja stvar ikad od njih. Za one koji neznaju ovaj bend ima dva basa i nema gitara. Slijede Igut. Super bend koji sve više napreduje, metalcore muzički orijentirani. Ovdje prezentiraju stvar 'Betrayal'. Slijede This Day Will Burn. Nije mi baš neka inovativnost u muzici, pošto me podsjećaju na još stotine sličnih bendova. Pjesma se zove 'Imitations of twisted nature'. Nakon njih ide Lasting Values sa pjesmom 'Still Screaming'. Šteta što su se raspali, bili su mi jedan od najboljh HC bendova. Onda slijede požežani Starvation. Pjesma se zove 'Poisoned God'. Produkcija je fine. Jedna od boljih pjesmi na ovoj kompilaciji. Zatim idu The Farewell Reason. Pjesma se zove 'Anything to you'. Ovo je kao da slušam Analenu sa muškim vokalima. Nisam volio ovaj bend nikada, emo općenito ne! Onda idu Senata Fox. Novija pjesma 'They Rule Us All'. Zakon, svaka čast! Sve jači i jači. Cd zatvara još jedno zlo iz Požege. Gruuthaagy!. Ovo je baš stvar za zatvoriti jedan takav CD, a i ovu recenziju općenito. Sve u svemu. Noise sa naših prostora!

Cd je izdan za Brand New Place Records, a contact adresa: Mario Tucman, Štefanićeva 4, 10000 Zagreb, Croatia, brandnewplace@hotmail.com

Mirza

- 00:04 - Komentari (7) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>