Experiance through the time

petak, 02.05.2008.

Putopis: Francuska i Irska DIO 14

Datum: 07.08.2007.

mah svima!

Probudili smo se u Carni. Posljednji put u ova dva dana i sišli na doručak. Naša "omiljena" cerek gazdarica htjela nas je ponovo počastiti sa svojim ustaljenim nizom rečenica, ali kako si ja nisam mogao pomoći - spremno očekujem njezinu legendarnu: "Hello and good morning... what a beautiful morning isn't it?". A ja spremno: "Yes it is lovely morning, and yes of course, we have brought the sunshine in your home!". Lehrerin je jedva suzdržavala smijeh. Gazdarica se nasmiješila, ja sam se počeo smijati, ali ispalo je jako simpatično. Nakon što smo 2 dana prepričavali i pokušavali savršeno imitirati tu njenu jutarnju "frazu", ja sam to morao ispaliti uživo - pa što god da bude. Lehrerin mi je spomenula da nisam normalan i da joj to nisam smio nikako reći, a ja k'o ja se jednostavno nisam uspio suzdržati. pjeva


Današnja ruta izgleda - ovako

Pakiramo stvari i odlazimo. Iako pomalo neočekivano i nenadano - današnja ruta prolazila je pored još jedne nama zanimljive spilje za koju smo rekli da ćemo vidjeti - ako bude vremena. Aillwee cave.

Aillwee Cave

Stigli smo, iako kao i za sve destinacije u Irskoj, dosta smo se vozili od Carne. Tijekom današnjeg dana nije padala kiša. Sve je bilo sunčano i zeleno. Pomalo smo se i iznenadili odlukom da ćemo ipak obići samo spilju. Aillwee Cave je jedna od nekoliko tisuća spilja u pokrajini Claire u Irskoj. Ima prolaz od nekoliko kilometara koji vodi u samo srce planine, i naravno uključuje i podzemnu rijeku koja kroz nju protjeće i slijeva se u obliku prekrasnog slapa. Kada se do spilje dođe automobilom (treba se popeti i malo uzbrdo po serpentinastoj asfaltiranoj cesti), potrebno je pričekati kojih 30-ak minuta na ulaz. Dobijete "disk" neke boje, i potrebno je pričekati da vođa vaše grupe podigne disk vaše boje da bi se cijela grupa polako spustila u spilju. Imali smo zbilja super vodiča, možda i najboljeg, jer je imao volje i vremena odgovarati na neka naša pitanja, a to je na takvim atrakcijama stvarno rijetkost. Spilja je posebna, jer je uska i nema guranja. Sve se odlično može vidjeti i čuti. Ako ste u prilici, svakako pogledajte - isplati se.


Ulaz u spilju


Među ostacima pronašli su i kosti 'međeda' wink


Detalj iz spilje #1


Detalj iz spilje #2


Detalj iz spilje #3


Detalj iz spilje #4


Detalj iz spilje #5


Podzemni slap

Kako smo krenuli dalje, sve više smo se približavali atrakciji koju sam ja jedva čekao, u prvom redu radi opuštanja, u druom redu zbog kadrova koje sam se nadao da ću fotografirati - a trebali su to biti kadrovi najpoznatijih Irskih klifova - "Cliffs of Moher".

Cliffs of Moher

Neke činjenice - visoki su oko prosječno 120 metara, a na njihovom najvišem dijelu dosežu visinu od 214 metra iznad Atlantskog oceana. Naravno u svim turističkim vodičima piše da ćete tamo vidjeti najspektakularniji pogled Irske obale i to je vjerojatno istina.

Pri dolasku, velika gužva. Parkiramo se na ograđen i čuvan parking za nevjerojatnih 8€. Oh my God. Zašto pogled ne može biti besplatan? Ma to pokrajina Claire tjera turizam. Plaćamo naš admission fee i polako se penjemo prema dijelu "brda" od kuda se vide klifovi. Dolazimo na vidikovac, a ono otvara se prekrasna panorama. Ispucavan svojih 100, 200, 300 fotografija. Neumoran sam. Naravno poželim ići dalje - NE MOŽE. headbang burninmad nono. Pa zbog čega? Pitam se, pitam se, pitam se, Odlazim do kućice gdje sam uplatio upad i lijepo pristojno pitam: "Excuse me, why is the enterance to the cliffs pathway closed?" Veli žena: "Da, morali smo ga zatvoriti zbog bolesti - slinavke i šape, i to od jučer". Cijelu Irsku čekam klifove i sanjam kako ću šetati po njima i sada mi "ne daju". Koji sam ja baksuz. Jako se ljutim i to kvari moje kompletno raspoloženje. Oću dalje, dosta mi je klifova, što sam slikao - slikao sam, ne smijem dalje. Idem doma.burninmad burninmad burninmad Lehrerin me razumije, čak štoviše suosjeća samnom i pokušava me smiriti, pa mi kaže da ćemo se ponovo vratiti. Žao mi je. Vjerovao sam u jednu prekrasnu 2-3 satnu šetnju koja je pala u vodu zbog čistog straha i panike od bolesti koja se pojavila na jednoj farmi nekoliko stotina (tisuća) kilometara dalje. Ma pojedite si te vaše klifove. ... lud lud puknucu


Cliffs of Moher #1


Cliffs of Moher #2


Cliffs of Moher #3


Cliffs of Moher #4


Cliffs of Moher #5


Cliffs of Moher #6


Cliffs of Moher #7


Iznenadila nas je "teta" s harfom. Ne sramim se reći da to prvi puta vidim "uživo" yes

Put nas dalje vodi u smjeru dvorca "Bunratty" i Folk parka. Kako dvorac ima radno vrijeme do 16 sati - eto nas ljubimo vrata, no ipak Folk Park koji je stvarno više nego prekrasan radi bitno dulje.

Bunratty Folk Park

Parj he sagrađen kao svojevrsna replika mjesta ili manjeg sela iz 19. stoljeća. U njemu je sve kako je bilo nekad. Vodenica, mlin, jezerce, stara škola, staje, kuće kako su izgledale nekada. Prikazan je način života svojevrstan 19. stoljeću. U sklopu folk parka ima i mnoštvo životinja počevši od krava, konja, ovaca, magaraca, svinja, kokoši, purana... Nama se iznimno svidio i ujedno mi popravio gorak okus u ustima koji je ostao od klifova.


Folk park #1


Životinje u Folk parku


Folk park #2


Folk park #3


Folk park #4 (krevet za sluge)


Folk park #5 (zadružni mlin)


Folk park #6 (unutrašnjost mlina)


Folk park #7 (ovdje spava gazda)


Folk park #8


Folk park #9


Folk park #10


Folk park #11


Folk park #12 (školica)


Folk park #13


Bunratty castle kojeg smo nažalost vidjeli samo "izvana" cry


Bunratty #2

Put nas vodi do manjeg mjesta Foxfort. To je bila lokacija gdje sam uspio naći razumno i jeftino noćenje, a još uvijek smo se držali provjerenog zapada. U B&B-u upoznali smo sjajnu gazdaricu koja nas je počastila kavicom i keksima. Ostali smo dosta dugo pričati s njom, a u razgovor su nam se priključili njena teta, simpatičan gost - Irac sa svoje dvoje djece. Razgovor je bio jako dug i zanimljiv. Mnogo smo saznali o povijesti Irske, relaciji Sjever - Jug, te o Irskom ekonomskom preporodu. Dobili smo i poziv od simpatičnog Irca da dođemo k njima i možemo ostati tjedan-dva u Kilkenny-u potpuno gratis. thumbup Nažalost nismo mu se javili, ali ga ovim putem pozdravljam i obećajem da ću mu poslati mail. Neznam kada će nas put ponovo odvesti u Irsku. Trenutno su neke druge destinacije u planu, no o tome ću pisati kada dođe vrijeme.

Sutra... Sutra je zadnji dan našeg švrljanja po Irskoj. Čeka nas poznati Ring of Kerry! Nema više. 09.08. letimo doma. cry

Do novog nastavka
€x- pjeva

02.05.2008. u 08:30 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje možete pročitati, gdje, što, kako i zašto. Uglavnom biti će opisivani svakakvi događaji, nema nekog povoda, random, kako 'nadođe'. Life is too short to pass without making the note. Naziv bloga "Experiance through the time" ne znači da ja u svemu moram imati iskustva, nego govorim kroz vlastito iskustvo koje stječem s vremenom, a ovo je mjesto na kojem ga samo prezentiram i slušam što drugi misle o tome! mah

Wikipedia o Experiance-u...

Experience as a general concept comprises knowledge of or skill in or observation of some thing or some event gained through involvement in or exposure to that thing or event. The history of the word experience aligns it closely with the concept of experiment.

The concept of experience generally refers to know-how or procedural knowledge, rather than propositional knowledge. Philosophers dub knowledge based on experience "empirical knowledge" or "a posteriori knowledge". The interrogation of experience also has a long tradition in continental philosophy. The German term Erfahrung, which is translated as 'experience' into English has, however, a slightly different implication, given that it is associated with the coherency of life's experiences.

A person with considerable experience in a certain field can gain a reputation as an expert.

Certain religious traditions, such as in certain types of Buddhism, Surat Shabd Yoga and mysticism) and educational paradigms with, for example, the conditioning of boot camps, stress the experimental nature of human epistemology. This stands in contrast to traditions of dogma, logic or reasoning. Activities such as tourism, extreme sports and recreational drug use also tend to stress the importance of experience.

Linkovi

Za sada nema linkova, ali tko zna možda nešto uleti! thumbup

O meni

32 god.; po horoskopu škorpion (bu), rimokatolik, što volim - čitajte, zašto - neznam ni sam to je smisao života, shvatiti tko sam ja. Uživam u svemu što je lijepo i što me zaintrigira. Mirna luka od 2006. god. Blog (rijetko) vodim kao svojevrsni dnevnik događaja. Žao mi je baš sve zaboraviti, iako me memorija sasvim dobro služi. Nekad volim pročitati ono što jesam, ili što sam bio. Život smatram jednostavnim. Omiljene knjiga i film mi je Forrest Gump. Trenutno čitam knjige "Najveća tajna" od Davida Icke-a, no moram priznati da nije jednostavna za pročitati pa ponekad pročitam stranicu-dvije i razmislim "ima li to uopće smisla?", Jedini planet izbora, te "Brzo čitanje" od Tony Buzana. Privlače me misteriji i mistika i sve što je ljudskim osjetima nedokučivo, ali to shvaćam kao usputnu razbribrigu kojom "masiram" mozak. Od časopisa pratim Bug, PC-Chip, Mrež@, te povremeno pogledam VIDI, iako ga svjesno bojkotiram, jer su me pred 5 god zez*** za pretplatu koju sam osvojio na jednoj online nagradnoj igri. Proputovao i vidio dosta toga, od tamo imam i tekstove i slike, pa ću s vremenom neke stvari objaviti i pisati putopise. Za sada toliko. Ako vas nešto muči ili zanima, možete me kontaktirati na Mail
€xperi@nce