Experiance through the time

četvrtak, 24.04.2008.

Putopis: Francuska i Irska DIO 12

Datum: 05.08.2007

Otkriće doručka

Iz jutarnjeg dremuckanja probudilo nas je ponovo lupkanje kiše o krovni prozor. Krmeljavi, cendravi i pomalo razočarani što nam se ne ponavlja rijetko viđen scenarij sunčanih 14 dana koji smo doživjeli u Engleskoj, spuštamo se niz stepenice u prizemlje i doručkujemo. Na doručku - interesantan prizor. Doručak nam servisa jedna mlada (dodajem zgodna i simpatična) dama, koja se nikako ne uklapa u Irski mentalitet, ni izgledom, ni svojim ponašanjem. Započinjem razgovor s njom, iako na početku malo sramežljiva - brzo se otvara i objašnjava nam da nije Irkinja, već da dolazi iz Poljske. Završila je studij ekonomije i managementa, Engleski ne govori super, ali želi ga naučiti. Došla je ovdje - trbuhom za kruhom. Nastavlja dalje - od kada je Poljska naime u EU, nama nije problem bilo gdje dobiti posao, a od kada se Sjeverna Irska ujedinila sa ostatkom Irske, u sjever se počelo ulagati mnogo novca, plaće i ekonomska moć raste, te postoji dosta potrebe za poslom. Tu sam tek 2-3 mjeseca, i odlično mi je. Zadovoljna sam. Pitam ja: A kako si pronašla ovaj posao? Jednostavno - prošetala sam cestom po gradiću Bangoru, i jednostavno kucala od vrata do vrata. Pitala sam treba li netko pomoć ili ima li kakvog posla u koji bih se mogla uklopiti. Svega dan - dva sam pokušavala na taj način i - upalilo je. Trenutno mi je super, učim i usavršavam jezik, te kasnije namjeravam pronaći posao u struci koji će biti više plaćen, za sada je ovo super. Svi vi koji razmišljate kuda i kamo - očito je da će vam Sjeverna Irska ponuditi nešto više od srednje ili juga. Lehrerin je isto prije skoro dvije godine dobila ponudu za posao u jednom od kafića na jugozapadu Velike Britanije. Svidjela im se, i bez puno razmišljanja gazda joj je prišao i pitao je, da li želi raditi u kafiću. Meni je to bilo drago i simpatično, no njoj pomalo - čudno, jer je ponudu tog tipa doživjela - prvi puta.

Iskreno, mlada dama mi je baš popravila okus tmurnog jutra. Jako je bila simpa, da smo mogli proveli bi i više vremena u razgovoru s njom, ali i mi i ona imali smo dnevni raspored, pa smo se morali oprostiti sa simpatičnim gazdom, te krenuti dalje. Tijekom današnjeg dana kilometraža je bila približna jučerašnjoj (400-tinjak kilometara), te smo namjeravali napraviti nekoliko zaustavljanja. Ipak kiša je diktirala drugačiji razvoj događaja. Evo današnje rute.


Ruta 2. dana vozikanja po Irskoj.

Kiša & Marble Arch Caves

Kako smo krenuli, padalo i padalo. Lijevalo k'o iz kabla. No nema veze. Iako smo odlučili posjetiti još par jezera i stati na pojedinim "usputnim" lokacijama, to je nažalost otpalo. Glavni atrakcija današnjeg dana postala je špilja (ili pećina) - Marble Arch. Marble arch caves nalaze se u sjevernoirskoj pokrajini Fermanagh. Ako se vozite cestom od sjeverne Irske prema srednjem tj. zapadnom dijelu Irske, svakako se potrebno zaustaviti kod mjesta Enniskillen i skrenuti do špilje. Obilazak je vođen. Mi smo pričekali na ulazak oko 30-45 minuta koje se ugodno mogu provesti u svojevrsnom dućanu, kafiću... gdje se pričeka vodič. Kada se grupica skupi, vodi u špilju i naravno detaljno objašnjava sve njene djelove, postanak, koliko je špilja stara. Koji su dijelovi otkriveni ranije, te koji kasnije, te povijesne znamenitosti špilje. Kroz špilju protjeće rijeka, koja je za vrijeme našeg posjeta toliko nabujala zbog kiše koja je padala, da u glavnu veliku dvoranu nismo niti mogli ući, već je pala ispričnica. cry Ajde dobro - oprostili smo im. Kako smo mi doživjeli Marble Arch - eto par boljih fotografija.


Trebalo je sagnuti glavu! (loše iskustvo iz Velike Britanije)


Detalj #1


Detalj #2


Detalj #3


Detalj #4


Detalj #5


Detalj #6


Detalj #7 - mene podsjetilo na "špek ili pršut" njami


Detalj #8


Detalj #9


Detalj #10


Detalj #11

Panorame, Sligo, Mayo & Galway

Kako smo se nauživali Marble Archa, tako se odjednom nebo razvedrilo i postalo je - sunčano. Planirana ruta vodila nas je kroz još dvije Irske pokrajine, a to su "Sligo" i "Mayo". Nažalost njih smo zbog rute koju smo željeli odraditi "preskočili", te smo na putu napravili neke predivne fotografije koje prikazuju kako izgleda ulazak u zapadni dio Irskog kontinenta. U konačnici došli smo do pokrajine "Galway", gdje smo se namjeravali zadržati 2 dana. Na radiju nas konstantno "spamaju" sa Beach Boysima - Good Vibrations. Već smo "ludi". Na tom području nema baš nekih zanimljivih radio postoaja, pa savijet uzmite ipod ili neki CD sa sobom. U svakom slučaju panorame koje su nam se prikazale ostavile su nas bez daha. Spoj vode, plave boje, šume, zelenila, trave i kamenja. Naravno povremeni suhozidi i nezaobilazne ovce. Divota.


Prizor #1


Prizor #2


Netko je rekao "...voljela bih da sam ovca u Irskoj..." lud


Pustim je iz auta na 1 minutu i pobježe... cry


Hakuna matata naughty


Blažene...


Krajolik je fenomenalan...


Obronak - tj. litica zanimljivog oblika.


Pitarskna kućica - u šumici (ispod obronka). party


Panorama za kraj!

Došli smo do Carne u pokrajini Galway, iako je nismo pronašli "od prve". Malo mjestašce gdje smo pronašli naš B&B (unaprijed rezerviran) s pogledom na planine, jezera i prirodu. Prekrasno. Carna se nalazi nekih 60-ak km od grada Galway. On je zapravo centar navedene regije. Ipak, nama su gradovi malo dojadili, a sama Carna bila je vrlo blizu nacionalnom parku Conemara. Gazdarica nam je bila jako simpatična - no pomalo smiješna. Anegdota sa doručka slijedi sutra. thumbupthumbup

Komentirajte, čitajte & uživajte u putopisu,
€xperiance-

24.04.2008. u 23:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje možete pročitati, gdje, što, kako i zašto. Uglavnom biti će opisivani svakakvi događaji, nema nekog povoda, random, kako 'nadođe'. Life is too short to pass without making the note. Naziv bloga "Experiance through the time" ne znači da ja u svemu moram imati iskustva, nego govorim kroz vlastito iskustvo koje stječem s vremenom, a ovo je mjesto na kojem ga samo prezentiram i slušam što drugi misle o tome! mah

Wikipedia o Experiance-u...

Experience as a general concept comprises knowledge of or skill in or observation of some thing or some event gained through involvement in or exposure to that thing or event. The history of the word experience aligns it closely with the concept of experiment.

The concept of experience generally refers to know-how or procedural knowledge, rather than propositional knowledge. Philosophers dub knowledge based on experience "empirical knowledge" or "a posteriori knowledge". The interrogation of experience also has a long tradition in continental philosophy. The German term Erfahrung, which is translated as 'experience' into English has, however, a slightly different implication, given that it is associated with the coherency of life's experiences.

A person with considerable experience in a certain field can gain a reputation as an expert.

Certain religious traditions, such as in certain types of Buddhism, Surat Shabd Yoga and mysticism) and educational paradigms with, for example, the conditioning of boot camps, stress the experimental nature of human epistemology. This stands in contrast to traditions of dogma, logic or reasoning. Activities such as tourism, extreme sports and recreational drug use also tend to stress the importance of experience.

Linkovi

Za sada nema linkova, ali tko zna možda nešto uleti! thumbup

O meni

32 god.; po horoskopu škorpion (bu), rimokatolik, što volim - čitajte, zašto - neznam ni sam to je smisao života, shvatiti tko sam ja. Uživam u svemu što je lijepo i što me zaintrigira. Mirna luka od 2006. god. Blog (rijetko) vodim kao svojevrsni dnevnik događaja. Žao mi je baš sve zaboraviti, iako me memorija sasvim dobro služi. Nekad volim pročitati ono što jesam, ili što sam bio. Život smatram jednostavnim. Omiljene knjiga i film mi je Forrest Gump. Trenutno čitam knjige "Najveća tajna" od Davida Icke-a, no moram priznati da nije jednostavna za pročitati pa ponekad pročitam stranicu-dvije i razmislim "ima li to uopće smisla?", Jedini planet izbora, te "Brzo čitanje" od Tony Buzana. Privlače me misteriji i mistika i sve što je ljudskim osjetima nedokučivo, ali to shvaćam kao usputnu razbribrigu kojom "masiram" mozak. Od časopisa pratim Bug, PC-Chip, Mrež@, te povremeno pogledam VIDI, iako ga svjesno bojkotiram, jer su me pred 5 god zez*** za pretplatu koju sam osvojio na jednoj online nagradnoj igri. Proputovao i vidio dosta toga, od tamo imam i tekstove i slike, pa ću s vremenom neke stvari objaviti i pisati putopise. Za sada toliko. Ako vas nešto muči ili zanima, možete me kontaktirati na Mail
€xperi@nce