EX CLUB

četvrtak, 06.03.2008.

Obitelj(ski) i zakon...

Sjedim sa frendom i uz kavu ide tema žene,klinci, brak,razvodi ..i.jasno opet žene i odjedan put paf Zakon i to obiteljski....
Veli meni La(j)zo šta kažem ja za novi Zakon i općenito ....
"ok" šta reći u nekim stvarima se slažem a u nečemu ne...ali sve barem ide nabolje...Zasigurno je to sada više pod kontrolom i uvodi se ured..
A NE,NE to ti tako samo tako misliš to je samo debela parola da me još više u životu mogu podkopat ali imam ti ja i za to rješenje....
A šta te to sada muči???
Mučime to da sam do sada bio krava muzara u braku i ostao bez gaća a bivša mi i dalje uživa ....
To te muči što se snašla i sredila nakon 5 godina..!!??!
Ma ne to neka samo ona brine o sinu ..ali ona ništa ne radi ..a ja i dalje crnčim..
Dobro ,i kakve veze tvoje nezadoljstvo ima sa Obiteljskim zakonom???
Vidi samo reklame i reklame o nasilju,o majkama, o djeci ..itd . A gdje smo mi tu muški..!!??
Pa tu i tamo,,, ali što želiš reći???
To da bih rađe bio žensko i prašila se naokolo i da mi nitko ništa nemože ...Imao svoju slobodu i lovu i mir i sve ostalo...
Ti si total puuuukkkaaaa..!
Izgleda da jesam ali imam ti i rješenje za to i ujedno riješim i sebe i Obiteljski zakon..
Ako se ne ženim opet i ako ne uvlačim za stalno neku osobu u moj život ne kači me barem obiteljski zakon i barem švrljam naokolo...
I ujedno i mislim da ti silni zakoni samo pogoršavalju odnos mladima i zato nema niti puno brakova ali zato rastava i klinaca na sve strane ima...
Da frende ima i tu istine .Problemi se mogu riješiti na razne načine.
Ma lako tebi ti nemaš moja iskustva. Dugo godina na brodu a žena sa svakim na sve strane . I tako jednom doletiš neplanski kući i vrata ti otvori neki lik i zovne ti ženu iz spavaće ... i tada explozija umeni na sve ...tu je nastao tajac na moje reakcije ....a rezultat i to po Sudu..Nasilnik,agresivan,alkoholičar(nepijem)...i sve moguće..Ostao bez stana ,auta i sina ...i još i plaćam .
Pa da se ženim e pa nema toga više a zakon neka cvate iz dana u dan a bio sam vjeran ...
E da si barem vrata zatvorio i prošao možda bi drugačije bilo...
E pa nisam...

"Možda je La(j)zo upravu ako se ne ženim živim na miru... ali ipak su to iskustva i izjave pojedinca ..."
Brakova je u današnjici stvarno malo ...Razvedenih sve više...

06.03.2008. u 21:22 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

EX CLUB je sve što je vezano za nas
Djeca
Ljubav
Posao
Pravo
i Razno
Kontakt; exclub333@gmail.com
POŠALJI MI MAIL!

Koji sam ja Faktor!!!
ime: nikada ti nije bilo važno...
berba; 70'...
horoskop; tihi lovac...
satatus; tata i mama u jednom...
brak; konačno prošlost...
jedino mi bitno na svijetu; moja dva klinca...
posao; čak i previše...
sport; sve osim baleta na vodi...
ples i zabava; uvijek na vrhu...
izgled; zajeban...promenjivo
visina; metar i žilet...
težina; taman bez viška...kg
duša; romantična...
srce; preselio na desnu stranu..
ljubav; kao mjehur u vodi...
sex; Sa natpisom....Oprez mine...
zdravlje; kao da sam vrana...
gledišta; stroga pozitiva....
hobby; vrt ...
izazov; kulinarstvo...
muzika; bez ograničenja...
kultura; Web i ponekad knjige...
politika; dobra komedija...
O ženama; neka vladaju...
O muškima; neka stvaraju..
O djeci; neka uživalju...
O životinjama; neka se razmnožavalju...
O biljkama;neka se više sadi...
O moru; neka se ne dira...
O ljudima; neka se pomire životom...

Živim kako želim i hoću....i ništa ne moram !!!

Linkovi



Ex Club Fannnn'S

ljubavnica29
život je lijep,ali..
MM
nataša
viam inveniam
mema
dozvola za osmijeh2
kozmos ljubavi i jada
exnesretnaslika
malenimoj
slavonka





PUSTI NEK' TRAJE...i tako nas sve sustiže

Ukrascu te jednog dana
iz tvog tako lijepog stana,
odvescu te u svoj skromni dom,
ni bogatstvo, ni srecu, ja ti nuditi necu,
ali jubav ces nac' u srcu mom.

Povescu te putem svojim,
da poljupce s tobom brojim,
da ti vatre svoga srca dam,
ako ti neces njih, ako ti ne zelis to
i dalje ja cu biti sam.

Ti zivis u oblacima mala,
i do tebe ne dopire moj glas,
ljubav jos nikom nisi dala
i ne slutis kakva sreca ceka nas.
Ti zivis u oblacima bijelim,
pridji blize da cujes pjesmu tu,
s tobom bih zelio da dijelim
one male radosti u snu...

free hit counter

hit counter