Lud Ud

glup gluplji trivijalan

ovako bih ja komparirao glupost. govorim iz životna kancelarijskog iskustva. duhovitost, iliti smisao za humor, kompariram kao: smiješan, smješniji, izvišen, dok pamet ide ovako: pametan, pametniji, opasan. o ovome, pak, govorim kroz osobno iskustvo s ženama: naime, žene koje sam zasmijavao ne daju. tako jednoj maloj slovenki velim: eto tebi čitav zaljev diranski na upravljanje, a meni samo slobodan prolaz ! i ona samo toliko umire od smijeha da se bojim da netko drugi ne iskoristi njenu neozbiljnost i oduzme njeno upravljanje nad zaljevom diranskim i moj slobodan prolaz. drugoj jednoj, magistrici, velim: joj, šta bi ti sve magistralno radijo ..., a ona isto, samo se zagonetno osmjehuje i još mi hoće platiti piće. u što vodi ova emancipacija ? čovjek im daje dušu ( moja je zajebantska ), a one ju neće. kao, one bi neku drugu, veću, možebiti potkovaniju. trećoj jednoj, s trećeg, ne velim ništa: samo je smiješno gledam, a ona se samo smiješno srami. i tako to ide, ali ništa ozbiljno se ne dešava. sve ostaje na margini smijeha i plitka sjebavanja.
zato, krećem od sutra, točnije 04.02., točno pet dana prije rođendana, ozbiljnije. uostalom, rukomet mi je najblje pokazao kako treba s duhovito-lepršavog preći na pametnije i opasnije, ako hoćete i grublje. pa što bog venera da.
Komentar (6) - Print - #

<< Arhiva >>