Lud Ud

ako me pamćenje ne vara

mala digresija naslovu,
čitam ovo dolje i smijem se, ni sam ne znajući da li ironično ili iskreno:

Američki i ruski astronauti seksali su se u svemiru u više navrata, u različitim istraživačkim programima, no ni NASA ni ruske vlasti o tome ne vole pričati. Ovim "istraživanjem" htjelo se ispitati kako bi funkcionirala misija u koju bi išli vjenčani parovi te kako bi uopće seks funkcionirao u bestežinskom stanju. NASA je 1996. napravila izvještaj o seksualnim položajima mogućim bez gravitacije, a testirano je njih 20 da bi se došlo do 10 najboljih položaja. Dva "zamorca" su isprobala ove položaje u bestežinskom stanju, a saznalo se da su bez mehaničke pomoći moguća samo četiri. Za ostalih šest, bili su potrebni rastezljivi remen i tunel na napuhavanje. Dobar stari misionarski položaj, u bestežinskom stanju nije moguć.

dakle, ako me pamćenje ne vara, pukao sam triput:

prvi put srčano, a kada sam shvatio da me moja prva ljubav ne voli istim svemirskim inteziteom kao što volijeah ja nju. sjećam se, bilo je to u našem obiteljskom vinogradu na osunčanim obroncima pored mjestašca jadrtovca. Sa suzom u oku i rscijepom u srcu, zagledao sam se u jedan jedini zaperak ( još ih je na stotine uplašeno čekalo da ih strgnem s majke im loze) uz kojeg se pripila jedna jedina zraka sunca, a zatim mi je, prateći zraku, pogled odlutao dolje do modrim morem sjenčene vale ... i još dalje, kroz plavetnilo neba do sunca samog.

drugi put sam puk'o umno, točnije u malome mozgu, pred koju godinu. kako i kad, nisam siguran sa sigurnošću. no ovakovo ime ludud, ovakovo razmišljanje i izlaganje, sve govori ... mudrima ... moram skrušeno priznati da racijepi u mome malome mozgu, ne bole kao oni srčani, pače, mjesto suza naviru osmijesići, satirijice, bakanalijice, ironijice, alegorijice i ostale, mome velikome egu sklone trice.

e sad, treći put sam puk'o ... nastavit će se ( moram do direktora ) ...



Komentar (2) - Print - #

draže od novca

od bolesti i posla ne mogu podići glavu, a ja pišem post. glupo, priznajem, ali srcu drago. i to, što me osim keme i par jebozovnih mačaka nitko ne čita, ništa ne znači. kad pišem, postojim. i ako je ovo umjetnost, a mislim da neka vrsta umjetnosti zasigurno jest, s obzirom da od pisanja još nisam zaradio ni lipićice, s pravom tvrdim da ne živim od umjetnosti, već za nju. a takvih, priznat će te, broje se na prste jedne ruke ( tin, a i ostali što su se ili propili ili ubili ).

malo sam si duvnjak, potresno, povijesno, potresno, suza mi je od dragosti potekla u nekoliko akcija. mozart, magnet za udarce, leteći nadomjestak džombi, mirko i slavko, malo sam si duvnjak, onaj što puca s trećeg kata, i ostali linovi kauboji, kako euforično reče oduševljeni jedan splićo, a kao da je lino obama, a rvati jenki, momci borbenošću naprosto oduševljavaju ( ni publika nije za bacit' ). ne samo igrom, nego sam slušajući komentare šole i dominikovića zaključio da se radi, za razliku od nogometaša, o vrlo inteligentnoj sportskoj populaciji. kaže fino šola: ako gledateljima nije jasno koliko je to 32% u vratarskim obranama, neka samo zamisle da im benzin poskupi za 32 % !

boli me glava i curi mi nos, ali to moje kancelarijske žene ne vide i dobacuju mi kao da sam metak na barutu. ne jedi jabuke, vele one, pa ćeš ozdravit učas. pojedi štogod masno. imate pravo, žene moje, odgovori u meni metak bez baruta. možda se vratim kokošama, oduvijek sam volio prsa i batake. ni mačke nisu loše, recimo, mljeveni rep od mačke je meni afrodizijak kao rog od nosoroga nekima. i tako to ...
Komentar (4) - Print - #

lopta je okrugla

malo sam si duvnjak
Komentar (1) - Print - #

dvije crtice u vezi

čitajući o gazi, prva crtica odnosi se na vijest: Prema nekim medijskim navodima, Amerikanci su napustili "taktiku odugovlačenja" nakon što su iz Saudijske Arabije zaprijetili "totalnim kolapsom arapskih veza sa Zapadom".
čitajući ovo, već vidim krvave atomske masovke pred i po zidovima sveta grada, a kojima bogomdani križari iznova žele dokazati muslimanima da je bog prviji od boga alaha, i da, uprkos isusovu nauku, tko njih jebe. ovo ne volim.

druga crtica odnosi se na pilanje, točnije, hrk. bespogovorno tvrdim da je prava ljubav samo ona u kojoj volite hrk drage osobe s kojom dijelite krevet. nisam još postigao ovaj viši nivo, ali kad me ona hrkne iz sna dresirano počinjem milovati epidermni urez koje su joj po noći učinile gaćice po bedru i boku. godi to svakoj. ljubav moja tada samo divlje odmakne zločeste prstiće i ja joj kažem: " ne hrči, jebat ću te !", a na što se ona okrene na drugu stranu i nastavi, spavati ili hrkati, ovisno o tome koji je sat. ako je 4 sata onda spavati, ako je 6 ili 7 i dan poslije, možda i hrkati. ovo volim.

kakve veze imaju gornje dvije crtice, osim što bi gore trebali najebati muslimani, a dolje moja prava ljubav ? na prvi pogled nikakve, no, ako dođe do novog spašavanja jeruzalema, doći će do novog svjetskog rata koji neće mimoići ni vašeg uda. trebam li dalje pojašnjavati ? znam da trebam, ali kako mi se više ne da, samo ću reći da su rvati najbolji, čitaj najsuroviji, vojnici upravo iz ljubavi prema svojem domu i želji da se vrate rku.

nastavak slijedi ?
Komentar (6) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>