eviltwin

četvrtak, 23.09.2010.

Decenijama docnije



Decenijama docnije, piše u okviriću u gornjem lijevom kutu prve sličice na prvoj stranici stripa. Na sličici su leteći automobili u trodimenzionalnom svijetu, lebdeće ceste koje zapravo nisu ni potrebne kao podloga, nego samo kao, ni horizontalna, ni vertikalna, nego nekakva 3-D signalizacija, da se zna gdje je koridor i kuda se smije voziti, kako ne bi došlo do sudara. Do sudara, vidjet ćemo kasnije (docnije) u stripu, ipak dolazi.

Ali, nećemo sad o tome.

Trenutak je da, kada naš junak otvori strip i pročita prvi okvirić i pregleda prvu sličicu i nesvjesno baci oko na sljedeće sličice, koje će tek malo kasnije kako treba pročitati, bude prekinut u toj ugodnoj radnji. Jutro je, kraj sebe ima šalicu kave, koju sam ja zaboravio skuhati, pa je sada nemam tu kraj sebe i fali mi i zato je dajem našem junaku. Dok njemu dajem jednu ugodnost koja meni nedostaje, čini mi se to nepravedno, pa mu trebam, mislim, dati i kakvu neugodnost koje na ovoj strani nema.

Zato naš junak, pa tako ni mi, još neće saznati kako ipak dolazi do sudara u inače sjajno organiziranom prometu decenijama docnije.

(Tutorijal 2: u pravokutnim okvirićima napišeš didaskalije ili remarke!)
- 08:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>