...Shattered lives,broken dreams...

nedjelja, 26.06.2005.

"The Flaming Heart"

Besciljno lutajući ulicama usamljenog grada, nailazim na mjesto s kojim sam osjećao neku neobjašnjivu povezanost.Nesvjesno sam zastao.Gledajući prema praznoj klupi u pustom parku,pejzaž se oko mene počeo mijenjati.Hladno jesensko poslijepodne odjednom je postalo topla proljetna večer.Park više nije bio pust.Bio je prepun vesele dječice koja su naokolo bezglavo trčala ili jurila na biciklima.Bio je pun mladih i starih parova koji su se zaljubljeno gledali držeći se za ruke.Za oko su mi zapeli dvoje mladih koji su se niotkud pojavili na klupi prema kojoj sam maloprije gledao. Čuo sam sam ljude kako šapuću. Šapuću da su savršen par.Šapuću kako ne mogu vjerovati koliko ljubavi postoji između neba i zemlje.
On je bio visok, kratke, ali guste smeđe kose, svoj je pogled sakrio od svijeta sunčanim naočalama.Prošao je rukom kroz njenu bujnu crnu kosu, mirisala je tako neukrotivo...
Vršcima prstiju dotaknuo je njen, poput svile meki obraz i zagledao se duboko u njene tamne oči.Kao da u njima nešto traži... Istinu... Htjela mu je nešto reći.Nije morala.Kada mu je uzvratila pogled istom dubinom, sve je postalo kristalno jasno.Bili su u pravu... Nebo nije moglo toliko voljeti zemlju... Bili su u pravu... Nije pitao zašto... Nije imao snage...
Poljubio je njene drhtave usne, još jednom, da bi ih se zauvijek mogao sjećati.Čvrsto ju je zagrlio, posljednji put, da utaži vječnu glad za njenim dodirima.Jedva je susprezao suze.Jedva je progvorio:“Idi... Idi i budi sretna...“ Okrenuo se i otišao u suton. Bez osvrtanja. Bez žaljenja. Bar je sebe u to uvjeravao.Neko vrijeme gledala je za njim, dok joj nije nestao iz vidika.Više ga nije mogla vidjeti.okrenula se i otišla u tišini.Ispod klupe je sjala sićušna svijetlost.Njih dvoje nisu je primjetili.Bio je to maleni, plavi kristal u obliku srca.Gorio je čudnim plavkastim plamenom.Pokupio sam ga i zadivljeno gledao dok mi je obasjavao lice. Iznenada, kristal počinje gubiti sjaj.Plamen polako nestaje... Gasi se... Ali ne potpuno... Ne još....

26.06.2005. u 11:43 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Privremeno nedostupan...

Godsmack - "Mistakes"

No, I don't feel a thing.
Life's going by me. And still I say,
Oh God! I'm making the same mistakes.

Low? I'm on empty.
Try to erase all the bad times.
Free? I don't seem to be.
My soul remains tied to your life.

Every breath you breathe deep, I feel you circulating through
me.
I'll never forgive myself again.
I'm so sick and tired of making the same mistakes.

Who I am...

Nisam stvoren da budem anđeo,nego da volim anđela...


Linkovi

leGa MC
G-Unit girl
mRKI
Branimir-Lex
City-vkci
Posljednje Proljeće
Suicide