ponedjeljak, 28.07.2008.

In my dreams I can see you, and tell you how I feel. In my dreams I can feel you, and it feels so real. In my dreams I can see you, and tell you how I feel. In my dreams I can hold you, and I wake so alone..

Ajmo nešto manje kreativno. beljbelj
Danas je ponedjeljak. I danas dolazi moja Tinaaaaaaa. kiss
Weee. Bit će tema za pričanje.
Hhiihhihh. roflroflroflroflroflrofl
Nalakirah nokte u neku ljubičastu. I baš su jebeni.
Ček, to vas ne zanima... Ispričavam se. U biti ne. roflrofl
Hmm. Kaj je novo kod mene?
Ne znam.
Fali mi moj dragi.
Fali mi onaj hug. Onaj njegov veliki hug.
Nikad mi nije falio hug toliko od određene osobe. cerek
Još malo, izdržat ću ja to.
Dragi, šaljem ti veliku pusu..

Došlo nam je sunčeko, napokon.
(ovo je samo za Gecana)
Malo sunčeko, žuto.. roflroflrofl
Dosta je bilo one kiše. Bilo je predosadno.

I tako dok se ja smiješkam, i u mislima hugam svoj dragog..
Vrijeme letiiiii..

Hhahahahah.

Ovo je mutavo. Al nema veze, i ja sam ponekad.
Točnije, većinu vremena. Možda i uvijek.
Procijenite sami.

Ajde ljubim vas u oko. zubo
Odem. Pusa. Bye.


12:34 | Komentari (73) | Print | ^ |

ponedjeljak, 21.07.2008.

"..boli me muk svih onih napuštenih ružnih ulica. Bole me rane koje samom sebi napravim, al' nekako najviše me boliš ti."

Weeeeeeeeeeeeeee.
Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
Pfttttttttttttttttt......
Haaaaaaaaaaaaaaa. Ha.

Kaj nisam kreativna?!


12:10 | Komentari (39) | Print | ^ |

srijeda, 09.07.2008.

"...Sada riječi su nove, iluzija mi smo, mi rušimo snove. Moje misli teku glasno ubrzano..."

Toliko želim nešto napisati.
Toliko želim nešto reći.
Toliko želim da se zna.
A toliko želim i pobjeći. Sakriti se. Ne izlaziti.
Jer sam manja od svijeta.
Ponekad tolika da me svi vide, a ne trebaju gledati.
Ne želim da vide jer ne vide ono što jesam. Što treba biti. Što jesam.
Nisam ja. Znam da nisam.
NIje bitno što vi kažete. Nije bitno što vi vjerujete. Ja znam.
Samo ja. Nitko drugi nema moju sliku u glavi. Nitko.
I bolje da nemate. I bolje da ne osijećate.
Ispričavam se svijetu što sam dio koji nije zaslužio što je dobio.
Ispričavam se i svima koji neće dobiti odgovor. Imam i ja puno pitanja, ali onaj zato nikad ne postoji.
I nitko neće znati
Ovo nije bajka. Ovo je stvarnost. Kasno sam shvatila.
Okrutna stvarnost. Najružnija slika.
Isprekidane riječi. Posljednji pogled. Nikada više.
Previše tišine. Premalo povjerenja. Premalo šanse. Oprosta. Za što? Za ništa.
Premalo istine. Previše tebe.
Dosta je.
Hvala. Vama koji ste tu. <3
Kad nemam ništa imam sve. Jer ste tu.
xx xxx xx xx xxx x xxx x Mrzim te. Nikada nitko neće shvatiti u što me to pretvorilo. Dala sam sve od sebe. Sve. Baš sve. Idem tamo gdje nema tuđih ruku. Ruku koje su uništile posljedni dio koji je disao u meni. x xxx
sretansretansretansretansretansretansretansretan Fake. Al nema veze. Lijepo izgleda.


01:15 | Komentari (61) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.