lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Bok! Zovem se Nela,a prezime nije bitno. Živim s mamom,tatom,bakom,dedom i mačkom. Volim svoje prijatelje,zezanje,itd. Ne volim školu i glupe ljude. U životu nebi mogla bez mačke Mimi,Mie,Arija, mobitela,kompjutora i TV-a. To je to!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ivana - ok cura nut
Valentina
Dunja
Lara Puhalo
Habek - idiot, ali svejedno pogledajteburninmad
by: gadura target=_blank>

Slike

Evo vam par slika. Meni su super, a nadam se i vama.

Gif Kiss Images

Gif Kiss Images


Pusicacerek


Click here to get avatars like this!

Prijatelji


Click here to get avatars like this!

Njam, njam


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

Živi opasnodead






adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!











Evo vam malo muzike...


Free Music

Free Music



Free Music

utorak, 12.06.2007.

Frendice koje me ne podržavaju...lol...

Imam 2 frendice koje baš i nisu prave frendice. Dok sam im rekla za Marka rekle su da pustim klinca da živi. Evo,kakve ja frendice imam!!!!!! Poozzz Ivani,Mii,Antonu,Dunji,Valentini,Capekici i naravno mojem Marku cerek Kisach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 0| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.