<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*description*
me,my life and everything around me nut

*something about me*
name: Lara
surname: not yet :D
how old am I? 14

volim: sladoled,psa,životinje,komp,
mob,frendove,zabavu,muziku,
rolice,smijeh..itd..
ne volim: lažljivce
slušam: sve šta je dobro
naj jelo: tuna i paštanjami
naj piće: neki đus
naj boja: žuta sretan
----------------
ja sam brineta :P

ako vas šta zanima pitajte u komowima!
<
CReDiTs!

cha0s! DayBeforeMisery


~Im happy cuz' things will get better (:
Date: 01.09.2010.
eto stigao je novi post..
pa i vrijeme je,ne?
a i fer bi bilo da vam se javim još prije škole..

dakle da.. škola počinje.. baš mi zvuči onak pomalo neobično.. opet ta škola i učenje i sve te brige i nervoze pred ispitima.. lud ah.. al obožavam to šta idemo u šoping za školu,a i jednostavno.. nedostaju mi neki prijatelji i to sve..
haha.. da jedva čekam.. vjerojatno u petak.. idem u rijeku i obvz. u Tower po neke tenisice.. onak visoke i tak te što su sad u trendu.. slobodno mi možete dati prijedloge.. pošto počinje škola.. htijela bih vam reći da mi ne ostavljate puno komentara.. znam da ću imat puno obaveza i ne bih stigla sve vam to vraćati.. post će biti kada stignem.. naravno ne očekujte ga svaki treći dan.. jednom na tjedan biti će sasvim dovoljno.. (znam ovaj post je jadan :P)

čut ćemo se mi još,jel da?
wave



01.09.2010., 17:55 ~ Komentari ( 39 ) Print


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.