<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*description*
me,my life and everything around me nut

*something about me*
name: Lara
surname: not yet :D
how old am I? 14

volim: sladoled,psa,životinje,komp,
mob,frendove,zabavu,muziku,
rolice,smijeh..itd..
ne volim: lažljivce
slušam: sve šta je dobro
naj jelo: tuna i paštanjami
naj piće: neki đus
naj boja: žuta sretan
----------------
ja sam brineta :P

ako vas šta zanima pitajte u komowima!
<
CReDiTs!

cha0s! DayBeforeMisery


~I like kids,but I don’t think I could eat a whole one~
Date: 29.07.2010.
opak naslov haha Image and video hosting by TinyPic

sutra u Zagreb.. ne znam dali da se radujem ili ne? ipak svog pasonju i zamorčicu,a i ribice ostavljam svome "povjerljivom" bratu..

Image and video hosting by TinyPic

samo se šalim.. najavili su kišu.. Image and video hosting by TinyPic hajde može proći,ipak lutanje šoping-centrima i nije tako loše,zar ne?
Zagreb mi je super jer ima toooliko toga što moj grad nema.. jednostavno uživam u njemu..

željela bih vam se zahvaliti na komentarima.. pa hvala ..
super ste u odnosu na moj ne-inspiracijski post.. jednakog poput ovoga.. neznam,jednostavno, i moja je inspiracija otišla na ljetne praznike..

slobodno komajte.. komove ne vraćam odmah jer sam u Zagrebu,no kada se vratim,svi će komentari biti vraćeni.. toliko za sada od mene..

Image and video hosting by TinyPic


29.07.2010., 20:50 ~ Komentari ( 11 ) Print


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.