Linkovi












Evo još jedne dobre grupe All American Reject-Move Alone:thumbup









EVO NEŠTO O MENI:
Slušam Simple Plan, Green day, Anu Johnsson, Hoobastank, Bloodhound gang, Guano Apes
The Offspring...Obožavam snowboarding, dobre aute pizzu, Simpsone, Ala Bundya ( lijepo je znati
da ima netko jadniji od mene...he he he) igrat igrice na kompu pogotovo Doom3 ...sve ludo i neobičn
o i fim UNDERWORD koji obavezno pogledajte!!!!!!
Moj idol: Tara Dakides
Bordam od sedmog razreda i bome mi dobro ide za sad...
God:16
i to je valjda to što trebate znati o meni...valjda




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Tara Dakides

BLOODHOUND GANG












Evo jednog PRESLATKOG slovenskog bordera a zove se Marko Grilc

Sreća je jedini udarac koji me promašio...

09.10.2006., ponedjeljak

Malo fotkica...(ne mojih na vašu žalost he he he...smijehnaughtyzujo)










- 16:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE!!!!!!

Blog jednog super lika...thumbupthumbup

Super grupa čovječe...
vatra.hr



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Tara Dakides

Tara je odrasla u Kaliforniji i odmalena se bavi opasnim sportovima.Bavila se gimnastikom
skatebordingom,motokrosom i surfanjem koji ju je i doveo do snowboardanja.Osvojila je zlato
na oba natjecanja 2000 i 2001 na X Igrama u Big Airu i na Slopestyleu u Sims Worldu
Championshipsu sa svojim okretima u zraku i trikovima.Ako nekog zanima nešto više o toj curi neka
pogleda na njezinu stranicu www.taradakides.com










Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!



KAKO JE SAMO SLADAK...