Linkovi












Evo još jedne dobre grupe All American Reject-Move Alone:thumbup









EVO NEŠTO O MENI:
Slušam Simple Plan, Green day, Anu Johnsson, Hoobastank, Bloodhound gang, Guano Apes
The Offspring...Obožavam snowboarding, dobre aute pizzu, Simpsone, Ala Bundya ( lijepo je znati
da ima netko jadniji od mene...he he he) igrat igrice na kompu pogotovo Doom3 ...sve ludo i neobičn
o i fim UNDERWORD koji obavezno pogledajte!!!!!!
Moj idol: Tara Dakides
Bordam od sedmog razreda i bome mi dobro ide za sad...
God:16
i to je valjda to što trebate znati o meni...valjda




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Tara Dakides

BLOODHOUND GANG












Evo jednog PRESLATKOG slovenskog bordera a zove se Marko Grilc

Sreća je jedini udarac koji me promašio...

09.09.2006., subota

HELLO!!Jesam vam falila?...moš mislit ha?

ludzujonutsmijeheekzalivenEvo mene napokon na blogu.Ovih zadnjih par dana provedenih u školi je UŽAS!!Svi su isti, dosadni,
blesavi i dalje neću nabrajat.Priznajem nisam ni ja ništa bolje ali opet da vidite tu djecu...majko mila a ono što je najbolje u CIJELOJ školi nema niti jedazgodan dečko!Možda će vam to sad zvučati blesavo
i neistinito ali tako je!Trebate to vidjeti da biste povjerovali i ako ima netko onda su ili zauzeti ili nakon 2 dana saznaš da je najveći debil u školi a njih ima puno vjerujte mi.Znam., znam već sam dosadna s tim dečkima ali kad mi fali onaj frendičin frend...eh da kad smo već kod njega baš dan prije nego sam ga mislila pitati što misli o meni lik je nestao i više ga ne viđam otkad je škola počela.Još jedno prokletstvo , ali ni tu nije kraj...sjećate se onog KRETENA S PRAKSE? E pa vidjet ću ga u ponedjeljak
i već mi je zlo a kako sam ostala u istom dućanu na praksi viđat ću ga skoro svaki ponedjeljak i utorak kada sam na praksi...PA UŽAS!!!!GADI MI SE TIP!!!!!!!KAKO SDAM MOGLA BITI TAKO GLUPA PA MU DAT SVOJ BROJ MOBITELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!F_U_J!!!!!!!headbangburninmadI onda mi javi cura s kojom sam na praksi
da ja i ona letimo iz dućana jer nema mjesta za nju i mene!!!E plakala sam kao kišna godina što neču vidjeti one presmiješne dostavljaće i zaštitare koji dođu tu i tamo u dućan...( a preslatki su!!) i onda napokon neka dobra vijest! JA NE LETIM IZ DUĆANA NEGO ONA jer je ona jedva čekala da se makne
iz te "RUPE" i sad kada nije našla nigdje drugdje (Ili joj se nije dalo) sada hoče ostati ali šef kaže da to neide tako...EH ali ona to nezna nego misli da JA i ONA letimo a neznam kako da joj to kažem kada hoće da danas hoće da ja i ona potražimo zajedno praksu.Užas...možda i ne zvuči tako strašno ali idem s njom u razred pa mi je bed...neznam šta da radim...i tako mi fali bivši razred...ovi sadašnji su svi tako ukočeni, pogotovo par cura ali neda mi se sad pisat o tim blesavim žofama i onako sam već napisala roman čovječe!!!Eh moj živote...al pišem gluposti

- 10:54 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE!!!!!!

Blog jednog super lika...thumbupthumbup

Super grupa čovječe...
vatra.hr



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Tara Dakides

Tara je odrasla u Kaliforniji i odmalena se bavi opasnim sportovima.Bavila se gimnastikom
skatebordingom,motokrosom i surfanjem koji ju je i doveo do snowboardanja.Osvojila je zlato
na oba natjecanja 2000 i 2001 na X Igrama u Big Airu i na Slopestyleu u Sims Worldu
Championshipsu sa svojim okretima u zraku i trikovima.Ako nekog zanima nešto više o toj curi neka
pogleda na njezinu stranicu www.taradakides.com










Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!



KAKO JE SAMO SLADAK...