Slike

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Banner by: Mia

Banner by: Mia

Banner by: Mia

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Of

design by: Mia

kostur by ×

Banner by: Mia

Opis bloga

...Nesto za nesto...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Miafino
Mia 2.blogfino
Josipafino




O meni
...Zovem se Eva...
Volim
...svoje prijatelje...
...obitelj...
...jesti...
...NAJVISE VOLIM SEBE...
...rijeku Jasenicu...
...kupat se...Mrzim
...skolu...
...M.G. i I.C....
...Jednog malog...
...kisu...
...i rodocane...

Najbolje frendice: Ana D,Helena,Mia,Josipa,Ivana R,Ivana V....<33
Pjesmice
,

kad nekog volis
iskreno ga voli
nemoj ga varat
zapamti,to boli
kad vidis postara
da nosi pismo
sjeti se mene
da zajedno nismo
sjedim sama na cesti
i promatram dvije scene
gledam kako ljubis drugu
a znam da volis mene
100 je rijeci previse
jedna premalo
dvije govore sve
te su rijeci
VOLIM Te

petak, 30.01.2009.

...Novi post...KOMAJTE MI U NOVI POST....

Caowavewavewave...Tnx na komovima...yesyes...SWRATI TE O5...yesyessretan...Kako ste vi?deaddead...Jeste li gledali rukomet?hrvatska...Veceras cu ici kod Josipe gledati rukometyesyeshrvatska
...kod josipe ce biti ivana rajic,marija...i ja...partypartynjaminjami..hehe...zujo..jedva cekamm...grrrr....thumbupthumbup...u skoli mi je dobro...yessmijeh...nekad malo dosadnozujozujo...jucer na engleskom u skoli...smo svata radiliii...bangbangbang:...Pogotovo nastavnicu zivcirali..burninmadburninmad...Nastavnica nam rekla da dodjemo na pred sat ..a mi se nazivciralipuknucupuknucupuknucublabla..ja i moje prijateljice nismo dosle na pred sat!!!namcornamcor..jer mi tu naastavnicu ne podnosimooludlud..jer je toliko dosadanaaazujozujozalivenzijevzijev...na pred sat ih nije doslo 7...mozda i vise...bangnonozujo..Ne znam vise sta da pisemm..grr...yes..idem ja...mahmah..KISS..KOMAJ TE MI , KOMOVE VRACAM...mahyesmah



| Komentari [124] | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.