Kondomi hehe..

29.05.2018.



pita mama pericu;
kako si prosao juce na kontrolnom, sta ces dobiti ?
perica:
dobicu NEOPRAVDANI



 Dobro veče. Da li je to savjetovalište za alkoholičare?
- Jeste. Izvolite, kako mogu da vam pomognem.
- Molim vas posavjetujte me, šta da popijem noćas?



Pita prijatelj Cigu:
Zašto, Cigo, toliko belog luka daješ deci?
Pa, da ih lakše nađem u mrak



Došao Tito u posjetu sa onoga svijeta i kaže:
- Od svega što sam vam ostavio najbolje
se drži Jovanka...



Priča jedan u društvu:
- E, ljudi moji, gde ja sve nisam bio... Maldivi, Kuba, Sejšeli...
Pa Rio de Žaneiro, ni tamo nisam bio...



Pričaju dvije plavuše: 
- Doktor mi je rekao da idućih par dana živim
samo na jabukama. 
- A šta ako padneš?



Erdoganova tajna sluzba ispituje jednog krscanina.
-Priznajes li da si jucer bio u crkvi?
-Priznajem!
-Priznajes li da si u crkvi poljubio Isusove noge na krizu?
-Priznajem!
-Da li bi tako isto poljubio i noge naseg dragog precjednika Erdogana?
-Bi,kako ne bi,kada bi i on bio tamo razapet..




<< Arhiva >>