I taj toalet hehe..

08.05.2018.



Bila je to cura i po!
– reče ljudožder i podrignu.



Fata otišla kod advokata i odmah s vrata mu kaže da se
želi rastati od Muje, a advokat uzme blok i počne zapisivati:
– Dobro, jel’ vas tuče?
Fata odmahne:
– Jok!
Advokat nastavlja:
– Jel’ vas vara?
Fata opet odmahne:
– Jok!
Advokat je pogleda preko naočala:
– Jel’ neka lijenčina?
Fata odmahne opet:
– Jok, bolan, radi k’o crv u fabrici, pa kad dođe kuć’ sprema i kuva!
Advokat je zbunjeno pogleda:
– Pa što se žel’te rastat’ od njega?
Fata klimne:
– E, bolan, da ti vidiš kakvu on facu ima dok to radi!



Šta radi djevojčica Romkinja od 12 godina u noćnom klubu?
Traži mlađu sestru..



Došla unuka kod bake na selo i kada je ogladnila kaže:
-Bako, hoćeš da mi napraviš pomfrit?
-A šta ti je to, djete?
Bako to ti je kad se krompir izreže, stavi na vruće ulje i isprži.
I napravi baka pomfrit.
-Bako, imaš li kečapa?
-A šta ti je to, sine?
-To je ono što se stavlja u pizza-u.
-E, ne išla ti ja dijete u ovo doba kurca po selu tražiti



Upada Huso u wc, kad tamo Mojo lezi na podu i gurnuo ruku u cucavac koliko
je god duga. Pita Huso Muju:
-Bolan Mujo šta to radiš?
-Ma pusti brate, dok sam pišo zakašlja se, i upade mi nova zubna proteza u
cucavac...
- Pa jesil ju našo?
- Ma jok, brate, izvadio sam vec pet, al nijedna nepaše...



- Ćao!
- Otišao si prije tri dana po kruh i to je sve što imaš da kažeš?!
- Sranje! Kruh! Odmah se vraćam!



- Baš si oslabila!
- Stvarno?!
- Aha, al' umno.




<< Arhiva >>