I jel bilo piva prek vikenda hehe

19.02.2018.




"Kakva je razlika izmedju birtije i G-tocke?"
"Birtiju muskarci nadju vrlo
lako ...."



Mujo spremio svog starog babu Ibru u starački dom i posjećuje ga svaki tjedan,
pa se tako spremi u nedelju poslije ručka i prošeta do doma. Ibro
sjedi s jaranima u dnevnom boravku i karta, a Mujo će odmah s vrata:
- Đe ste, lavovi!
Ibrina se ekipa okrene, pa će stari Suljo:
- Jel' to mi teb' lič'mo na lavove, a?
Mujo slegne ramenima:
- Ma jok, bolan, nego kad god ja dođem, neko od vas rikne!



Plavuša se našla s frendicama na kavi i kad im je konobar
donio narudžbu, ona se veselo i glasno pohvali:
- Cureee, jučer sam zgubila tri kile u samo sat vremena!!!
Frendice se nasmiju i upitaju:
- Ma daj, kako tako brzo?!
Plavuša im namigne:
- Skinula sam šminku!



Odu tri prijatelja na skijanje. Nakon cjelodnevnog skijanja odoše prenoćiti
u kolibu za skijaše. Pošto je bila skučena i imala je samo jedan krevet,
dogovore se da legnu svi zajedno u krevet.
Usred noči probudi se momak na desnoj strani i kaže:
- Upravo sam imao nevjerojatno stvaran, živopisan san da mi ga netko drka.
Probudi se i tip na lijevoj strani i kaže:
- Nevjerojatno! I ja sam upravo sanjao isti san.
Probudi se i frajer u sredini i kaže:
- Čudno, ja sam sanjao da skijam!!!



Zašto policajac ima jednu nogavicu mokru?
Gasio je cigaretu koju je bacio u zahodsku školjku!!!



Nosi mladi mljekar mlijeko u grad u jednu zgradu. Pozvoni na vrata, a
otvori mu mlada ženska u prozirnoj spavačici, gaćicama i grudnjaku.
On uzbuđeno veli:
-Vaše mlijeko, izvolite!
-Hvala! - ona će zavodljivo. Sutra, opet pozvoni, a ona otvori samo u
spavačici i gaćicama, bez grudnjaka.
-Vaše mlijeko! - on će, a ona opet zavodljivo:
-Hvala! Preksutra, pozvoni opet, a ona otvori samo u prozirnoj spavaćici,
bez grudnjaka i bez gaćica. On opet uzbuđeno promuca:
-Vaše mlijeko! A ona opet njemu namigne i kaže hvala. Dođe sutra ponovo
i prije nego je pozvonio zbroji: prvo je bila u spavačici, grudnjaku i gaćicama,
pa onda spavaćica i gaćice, pa onda samo spavaćica, što znači da će danas
biti gola. Zaključi to, spusti hlače, digne pimpek i pozvoni. Otvore se vrata,
a na vratima muž. A mljekar se brzo snađe, te bijesno kaže:
-Ako mi odmah ne platite mlijeko, sad ću vas popišat!



Zaljubljeni par sjedi na trosjedu:
- O čemu razmišljaš? - pita on tiho.
- O istom o čemu i ti - šapne mu ona.
- Odlično. Onda natoči i meni, ali bez pjene..




<< Arhiva >>