Nešto i za lovce hehe

07.12.2017.



Otišla plavuša u policijsku postaju zajedno s bratom
policajcem radi upisa na policijsku akademiju. Uđe ona kod inspektora,
a ovaj joj postavi pitanje da provjeri njeno opće obrazovanje:
"Što je to algoritam?"
Plavuša odgovori spremno:
"Alga koja je uhvatila ritam."
Odgovor pomalo zbuni inspektora, koji se na koncu ipak pribere i upita je:
"Tko je bio Gavrilo Princip?"
Plavuša se zamisli, pa pita:
"A da to nije bio čovjek koji je ubio posljednjeg kineskog cara Johna F. Kennedya?"
Inspektor duboko uzdahne i ipak se odluči postaviti zadnje pitanje:
"Recite mi, tko je ubio Isusa Krista?"
Plavuša razmišlja i razmišlja, pa skrušeno odgovori:
"Ne znam."
"Dobro", reče inspektor. "Onda otiđite i javite mi kada nađete odgovor."
Izlazi plavuša sva sretna iz kancelarije, a brat ju upita:
"Kako je bilo?"
"Sjajno, šef mi je već dao prvi slučaj ubojstva!"



Dovez'o Mujo Fatuu kući s Hummerom,a majka je pita:
Jesi 'no ti šćeri iz trafike izašla?



Najgora poza u seksu je..... "kad si dole a gore nema nikog..



Plavuši je bio pun nos viceva o plavušama i odlučila se pofarbati u crno.
I tako putovala ona, sada kao crnka, vozeći se u automobilu kad jednog
dana ugleda kraj puta pastira kako čuva ovce. Zaustavi se ona i približi pastiru.
"Ako pogodim koliko ovaca imate, hoćete li mi pokloniti jednu?", reče.
Pastir se zamisli i smatrajući da ona ni u kom slučaju neće moći pogoditi, kimne glavom.
"Imate 153 ovce", spremno odgovori plavuša.
Pastir se silno začudi, ali dogovor je dogovor i on joj reče neka si odabere jednu ovcu.
Nakon malo razmišljanja, plavuša uze ovcu koja joj se najviše svidjela.
" A sada, ako ja pogodim vašu prirodnu boju kose, hoćete li mi vratiti moju ovcu?"
Plavuša kimne glavom.
"Vi ste plavuša. A sad mi vratite moga psa."



-Zete, dolazi u bolnicu, porađa ti se supruga, otvorila se tri prsta!
-Nije to ništa, takvu ste mi je i dali.



Dosao orao kuci i govori zeni ''kako sam samo umoran,
kao da sam kopao a ne orao''.



- Cigo, kol'ko ti imaš đece?
- Između deset i petnaest, ne znam tacno, a koliko ti imaš?
- Jedno.
- Uf, pa što džaba zauzimas ženu!?




<< Arhiva >>