E pa nije još gotovo hehe

25.10.2017.


E pa nismo jos gotovi hehe sa blogerima i blogericama,biti ce jos i sutra:

Anea nam je poslalajednu fotku u svojim omiljenim stiklama hehe:


Cura mi je rekla da se želi igrati doktora.
Eno je u hodniku, čeka već 3 sata!


Blogerica Dnevnik jedne razvedenice nam je poslala ovu fotku hehe:


-Sta rade pederi za novu godinu?
-Kite se.


Bloger bocacciozg je uvijek u centru paznje,ovdje sa blogericama hehe


Žena se jada svom liječniku:
'Doktore, imam ogroman problem - svaki put kad moj muž
doživi orgazam, on zaurla kao da ga kolju!'
'Pa, to zvuči potpuno normalno.'
'Ma, problem je što me to svaki put probudi!'


Pozitivka se je javila sa ovime hehe


Izašla majka sa sinom i usput sretne svoju jako lepu i zgodnu prijateljicu.
Majka: Sine, poljubi tetu.
Ne mama!
Čuješ, poljubi tetu. Ne budi nepristojan!
Rekao sam NE, MAMA!
A zašto je nećeš poljubiti?
Zato što je tata jučer pokušao i dobio šamar!


Blogerica Elly01 voli kisu i fotke na kisi hehe:




Kako bosanac osvaja djevojku?
-Radiš li?
-Radim.
-Oš da ti sredim trudničko?


Bloger More ljubavi i njegova Suki mastaju o Japanu:


Razgovaraju Mujo i Haso: 'Kupio sam onoj mojoj rastrošnoj
Fati knjigu 'Umjetnost štednje'.'
'I? Ima li kakvih rezultata?'
'Da. Više ne pijem i ne pušim.'

Nema garanacije je ovo poslala,njoj sam duzan jos temu Politika,to cemo
iduci tjedan:


Sjede stari Mujo i Haso u parku, hrane golubove, kad će Mujo najednom:
- E moj Haso, vidiš ti dokle je ovo došlo, ti i ja postali pederi ...
Haso zbunjeno upita:
- Kako bolan pederi, šta pričaš?!
Mujo slegne ramenima:
- Pa vidiš, tebe jebe Alzheimer, a mene Parkinson!


čarapa je uhvacena gdje prijeti hehe:
Da vidim tko nece jesti tikvice:


Mujo se s jaranima zarakijao u kafani, kad se oni nakon nekog vremena
počnu tužiti na svoje žene, pa će Haso prvi:
- Bolan, ona moja Habiba, ta ništ' ne sluša, sve samo po svom radi!
Suljo klimne glavom:
- Ja, i moja Mersiha isto, nema tu poštovanja prema mužu, moj Haso ...
Mujo se nasmije:
- E jeste papci ... moja Fata sluša ... kad ja dreknem: Fato, tople vode!,
ona se u trenu stvori kraj mene s toplom vodom!
Svi ga zavidno pogledaju ispod oka, kad će Haso:
- Dobro, bolan, a šta će t' topla voda?
Mujo slegne ramenima:
- Pa neću valjda suđe prat' u 'ladnoj, budalo ....


Evropu mi je tesko bilo definirati,sada je plava,sada je crna,
voli umjetnost pa neka joj bude hehe:





<< Arhiva >>