Daljinski za blogericu Evropu hehe

18.10.2017.


Posto blogerica Evropa ima problema sa daljinskim upravljačima evo tema za nju hehe:



Pitala učiteljica u školi
- Mate aj ti reci tri životinje s početnim slovom " P "
čela,
tica
i spuž..



Kako reaguju Engleskinja, Francuskinja i Fata kad ih muž
zatekne s drugim muškarcem u krevetu?
Engleskinja:
- Džone, molim te, izađi iz sobe. Moj advokat će ovo raspraviti sa tvojim advokatom.
Francuskinja:
- Fransoa, dušo, pa šta čekaš, pridruži nam se!
Fata:
- Mujo, pa to si ti, bolan? A ko je onda ovaj na meni, je"o mater svoju?!



- Da bi ostvario svoje snove, moraš se prvo probuditi.



-Bolan dokle ćeš više zaboravljat'?
-Šta sam sad zaboravio?
-Pa jesam li ti rekla da kupiš hranu za mačku!?
-Haj nemoj zajebavat da imamo i mačku...



Dvije mumije izlaze iz bosanske piramide, čude se i jedna kaže:
- Jel' ovdje vrijeme išlo unaprijed ili unazad?



Dogovaraju se momak i devojka da se pojebu:
Večeras kad se uspavaju tatko i majka, ja ću da pustim dinarče kroz prozor.
Kad čuješ da tropne dinarče, ti upadaj i počni da me je*eš.
Bude sve po dogovoru, ali Piroćanac ne dođe. Sretnu se sutra i pita devojka:
Što ne dođe noćas? Piroćanac odgovara:
Celu noć sam tražio onoj dinarče.
Budalo, ja sam ga vezala sa kanapče



Cigani objašnjavaju sinu kako bebe dolaze na svijet.
Stasao i mlađi sinčić, pa treba i njemu objasniti. Ciga reče sinu:
Hajde sine, objasni ti braci, ono, kao što sam i ja tebi rekao,
kako to rade ptice i pčele.
Ciga pristane, pa reče mlađem:
Čuj braco, je li znaš što mama i tata noću rade u krevetu?
Znam, kako ne bi znao, jebu se!
E vidiš, to isto rade i ptice i pčele!




<< Arhiva >>