životinje za mecu i luki hehe

16.10.2017.


Blogerice meca i luki su poželjele životinje kao temu hehe



Mujo dolazi u ljekarnu i pruža ljekarniku recept:
- Jarane, evo je moj doktor napis'o da m' ovo smutiš, ka'će bit' gotovo?
Ljekarnik pogleda recept i reče:
- Pričekajte malo, sad ću ja ...
Ode on iza, čuje se neko lupkanje staklenih bočica kad najednom
BUUUM, odjekne eksplozija, a ljekarnik istetura sav garav u licu:
- Slušaj, jarane, de ti rec' svom doktoru da ubuduće piše štampanim slovima ...



Fali se komšija
-Zena mi je prestala pušiti...
-Pa jest tebi...



Otac: sine ako dobiješ keca, ne poznajemo se, jasno?!
Sin: jasno!
(sutra dan)
Otac: sine šta si dobio?
Sin: ma tko si ti bolan?



Pitali neku stariju ženu:
"U vašoj zreloj dobi što biste radije imali Parkinsona ili Alzheimera?"
Mudra žena odgovori:
"Definitivno Parkinsona, jer bolje da prolijem pola čaše omiljenog vina,
nego da zaboravim gdje mi je boca!"



Stoji Štef na autobusnoj stanici i ljubi svaki autobus koji se zaustavi.
Pita ga jedan prolaznik: 'Štef, jesi lud? Zašto ljubiš autobuse?'
'Jedan mi je pregazio punicu, ali ne znam koji, pa ih sve volim!'



Plače Stipe na rivi uz more.Naiđe Jure pa upita:
-Šta ti je Stipe,što plačeš?
-Pa utopija se pop.
-A što ga nisi spasija?
-Pa tija san,ispružija se koliko san dug i vika:
-Daj pope ruku,daj pope ruku ...
-E jesi blento.Di ćeš popu vikat ... daj ?! Da si vika uzmi pope
ruku,sad bi čovik bija živ.



Pacijent se žali uglednom sredovječnom psihijatru:
- "Doktore, moj život više nema smisla.
Žena me je napustila, punica i
njeni mi više ne dolaze..."
Doktor ga prekide:
- "Otkrijte mi tajnu, molim vas, kako ste to uspjeli!?"




<< Arhiva >>