Karikature za Lastavicu hehe

10.10.2017.

Evo poceo sam ispunjavati Vase zelje...krecemo sa zeljom od Lastavice,
karikaturama..Svi koji nisu jos izrazili zelju mogu to jos ovaj tjedan napraviti,
a svaki dan ce po jedan ili jedna doci na red hehe..




Josipe, čime se vi bavite?
- Prodajem pozitivnu energiju.
- Znači, vi ste neki umjetnik?
- Neki koriste izraz diler, ali taj vaš izraz mi baš odgovara.
Hvala!



Kaže Mujo Sulji: E moj Suljo, tko zna dokle bi Turci dogurali
da se nisu zajebavali s nama 500 godina...



Natjecali se Amerikanac, Nijemac i Imoćanin tko može
više izdržali u špilji sa zmajem.
Prvi ulazi Amerikanac. Prođe tjedan dana i Amerikanac izađe.
Uđe Nijemac. Prođe tjedan dana... dva tjedna... Izađe i Nijemac.
Treći ulazi Imoćanin! Prođe tjedan dana....dva tjedna...
tri tjedna...četiri tjedna...
Izlazi zmaj i kaže..."Aaaa čovika, aaaaa priče, issati!!!"



– Do¬bar dan, ja do¬šao u ve¬zi s po¬slom…
– Ko¬ja stran¬ka?
– Šta stran¬ka?
– Šta po¬slom?



Perica rješava ispit iz matematike i profesorica mu kaže:
- Nadam se da te ovog puta neću uhvatiti u prepisivanju!
- I ja se nadam, profesorice!



Pita direktor spremačicu Romkinju zašto je stalno umorna?
- Ne razumite vi to gosn. direktore...
- Rukovodim fabrikom od preko 5000 zaposlenih. Objasni - razumjet ću.
- Dođem kući svaki dan u 8 sati uvečer i dok spremim večeru već je 10.
Tada moj Mika navali na sex, eto 12. Onda navali njegov brat i evo 2 sata.
Tada pijan iz kafane dodje njihov tata, i on navali do 5. Zato sam umorna.
- Stvarno mnogo sexa...
- Rekoh ja da nećete razumjeti. Nije mnogo sexa. Malo je spavanja!



Halo, dobar dan, jesam li dobio savjetovalište za alkoholičare?
Jeste, izvolite!
Zanima me ide li led u vinjak?




<< Arhiva >>